Even afrekenen 😁😁

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
MrMarcel64
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 sep 2016 16:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Even afrekenen 😁😁

Bericht door MrMarcel64 »

25-07-2023 EC Amersfoort

Ik stuur Meneer een appje; Gaan we vanavond samen nog even naar de EC? 600 punten afrekenen van het lijstje? Dan ga ik zo even douche en scheren...Ja is het enige wat ik ontvang en mijn hart maakt een klein sprongetje...maar wat is hij van plan hmmm alle radartjes draaien...uit de douche alleen je kimono aan en meer niet komt er later nog...

Fuck U gaat mij zo niet over straat laten lopen, tenminste dat dacht ik want Meneer dacht er duidekijk anders over. Lange zwarte jas mee en je hoge hakken, satisfyer, musketons, je kap met blinddoek erin en 2 canes. Zo gezegd zo gedaan stappen we in de auto naar de EC. Onderweg praten we maar niet over wat we gaan doen, ik moet loslaten maar alle radartjes maken het mij niet makkelijk als U ook eerst nog bij de Mac stopt. Loop je mee meisje, nee Meneer wat denkt U nou. Als Meneer binnen staat waag ik er nog maar even een appje tegenaan; Vindt het dood eng wat we gaan doen, en zie die grijns op Uw gezicht voor mij als U dit leest...never trust a sadist...na onze snack gaan we door en komen we in de parkeergarage aan, kimono uit, lange jas aan en je hoge hakken als ik met een opgeheven hoofd met Meneer mee loop.

Achter de deur van de cinema doet U direct de kap over mijn hoofd, ik zie niets meer en loop met U aan de riem mee naar de lockters, sta stil, beetje vriendelijk mag wel Meneer maar ik ben in de positie dat ik maar even zwijg, achter mij aan...jaja rustig ik kom al. In de bioscoop legt U mij op het bed, trekt mijn benen wijdt en voel Uw tong over mijn clitje gaan...fuck ja lekker dit is fijn als U na een tijdje stopt en mij de satisfyer in mijn handen geeft, ohja dingetje met mijzelf spelen terwijl iets of iemand toekijkt ..error 500 maar wat kan mij het schelen, ik heb toch die kap op dus heerlijk met mijzelf spelen als een orgasme door de spanning uitblijft en ik het opgeef....U kruipt terug tussen mijn benen als ik ineens een vreemde stem hoor vragen of hij mij mag aanraken...ja dat mag maar je blijft van haar kut af....error 501... terwijl U mij likt voel ik zijn koude kleine handen over mijn lichaam gaan... fuck error 501 geniet er nou is gewoon van...

U stopt en neemt mij mee naar het bed in de andere zaal, we gaan afrekenen meisje als U mij op mijn buik op bed legt, hardop tellen anders beginnen we opnieuw...in series van 10 ontvang ik de cane, het paarse toverstokje en uiteindelijk Uw broeksriem...de man die eerder bij ons was is er nu ook en staat met een stijve pik te kijken, steek je hand uit meisje, vraag eens netjes aan die Meneer wat hij graag zou willen, antwoord kon ik wel raden, ik zou wel graag gepijpt willen worden...uuuhhhh error 503, pak die pik vast als ik zo uiteindelijk de laaste 40 van de 320 ontvang....omdraaien slet op je rug als U mijn benen in de lucht aan een spreidstang vast zet, de satisfyer op mijn clit als U mijn mond vult met Uw heerlijke pik, misschien mag die meneer zo ook wel even als ik subtiel met Uw pik diep in mijn mond nee schudt... uiteindelijk gaat U tussen mijn benen inzitten en duwt Uw pik diep in mij.... heerlijke stoten zorgen al snel voor een heerlijk orgasme, als U mijn kap ineens van mijn hoofd haalt en mij verplicht naar de andere pik te kijken...error 504, dit lastige ding blijft lastig maar steeds rekt de grens weer een klein beetje op...dank U wel Meneer..

U neemt me mee naar de sling, de laatste keer heeft U mij daar zo heerlijk hard geneukt alleen mag ik er dit keer niet gelijk in gaan liggen, ik moet tegen het kruis aanstaan want er staan er nog 180 om af te rekenen, in een vlot tempo gaan ze achter elkaar door en voor ik auw kan zeggen is het al voorbij....een knuffel als U zegt nog 1x 59 vol uit...ja graag Meneer maar dan wel met de broeksriem als dat mag...ja meisje dat mag als U mij weer meeneemt naar het bed, de kap over mijn hoofd voor de rust als ik ga liggen en de eerst klappen komen...series van 10, je zou zeggen is niet zo moeilijk als U ineens vraagt hoeveel zei je ..nou uh 40 gvd ik weet het niet meer...geen probleem meisje beginnen we gewoon weer even opnieuw...

Het was een heerlijke namiddag, super spannend, opwindend en enorm genieten. Iedereen bedankt voor het respect

X Damiana
Gebruikersavatar
-Damiana-
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2023 20:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Even afrekenen 😁😁

Bericht door -Damiana- »

Fantastische ervaring Meneer, wanneer gaan we weer? :D
Sletje van MrMarcel64
Ferrykik
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2019 22:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Even afrekenen 😁😁

Bericht door Ferrykik »

Wat een mooi verslag precies zoals het was !!

Dankjewel 🙏

Groetjes Ferry ( meneer pik )
Ananas
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 feb 2023 00:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Even afrekenen 😁😁

Bericht door Ananas »

Heerlijk om te lezen!
Wat een leuke ervaring ik wou dat ik het zelf had kunnen zien!!
Gebruikersavatar
young_ams
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 okt 2022 20:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Even afrekenen 😁😁

Bericht door young_ams »

Leuk avontuur ;)
MrMarcel64
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 sep 2016 16:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Even afrekenen 😁😁

Bericht door MrMarcel64 »

young_ams schreef: 26 jul 2023 11:49 Leuk avontuur ;)
Dat kan je morgen middag mee maken als ze 900 punten moet afrekenen 😁😁
Tmeneer
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 aug 2023 12:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Even afrekenen 😁😁

Bericht door Tmeneer »

Wat een geil verslag..
Actief op Fetlife onder de naam: Tmeneer94.
Luke Curry
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2023 09:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: United States
Contacteer:

Re: Even afrekenen 😁😁

Bericht door Luke Curry »

Zeer plezierige ervaring!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten