Vanavond was ik in EC A'foort. Het was een beetje tam. Wel gelijk aan het begin stijf gepijpt door een glory-hole bij de films.
Daarna geil geworden en ben ik de glory-holes in de darkroom gaan gebruiken.
Nadat ik een heerlijke pik klaargepijpt had, ben ik naakt gaan liggen in de gynaecologenstoel. Benen wijd en klaar om flink anaal geneukt te worden.
Wel regelmatig mannen die me kwamen bekijken of hoopten te zien dat ik geneukt werd. Helaas sloeg niemand toe. Mannen, volgende keer dat ik er lig, doe een condoom om en neuk me!
Ik was zo geil dat ik uiteindelijk maar ben gaan rijden op de buttplug en mezelf klaargetrokken heb. M'n eigen zaad smaakt ook goed, maar had graag wat meer van jullie gehad. Als je naar de EC komt, maak er dan ook gebruik van!
Vanavond in gynaecologenstoel
- subzero
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Contacteer:
Re: Vanavond in gynaecologenstoel
had 't ff gemeld dat je ging.... 

-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Vanavond in gynaecologenstoel
Pijpen doe je ook erg goed! je was alweer weg toen ik dacht dat ik mezelf maar moest aftrekken, zag dat er weinig actie ging komen.mart schreef:Ah, jij bent de befkoning! Als ik dat had geweten.. Zoals ik je gister al verteld heb hou ik me liever bezig met pijpen. Als je nog even naar de gloryholes gekomen was had ik je graag alsnog finaal leeggepijpt. Je pik is lang genoeg voor een deepthroat...
Aanbod blijft onbeperkt geldig !
mart
In het begin liet ik je mij wel even pijpen, maar wilde niet meteen alles geven, moest nog eerst zelf geneukt worden.
Volgende keer mag je me dus klaarpijpen als ik een paar mannen in mij gehad heb.
Tot snel dus weer!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten