Onderdanig konijntje wilt pijpen / zuigen / deepthroaten

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort

• Heeyy dit jonge konijntje van 20J wilt dolgraag eens weee spelen in de cinema... Gistermiddag werd het erg heet achter de gloryholes.. Twee lekkere warme en grote piemels hebben me lekker gespoten op me stoute gezicht.. (Ervaring post komt nog)..

Binnenkort kom ik weer langs maar wil een stapje verder gaan. Naast pijpen / zuigen / deepthroaten wil ik ook geneukt worden.. Eerst wil ik lekker weer pijpen als eerst en volgespoten worden op me gezicht.. Daarna als ik een aantal penissen heb gehad als een echte onderdanige konijnensletje wil ik doorgaan.. Met mijn jurkje wil ik geneukt worden op het bed.. Ook op de gynaecologenstoel wil ik helemaal opengemaakt worden..

Zelf vind ik het leuk om veel mannen te pijpen.. Wil nu toch een stapje verder en ook door meerdere mannen geneukt worden.. natuurlijk wel safe en met glijmiddel.. Ik geil erop om te pijpen en geneukt te worden door meerdere en ook oudere mannen.. Heb ook lekkere billen om steving aan vast te houden en te spanken..

In de zaal cinema herken je mij met een jurkje, konijnenoren en make up.. Stuur me een PM of reageer hieronder.. Gangbang sta ik voor open..
    speelskonijntje

Geslacht: Man
    Leeftijd: 20
    Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
    Fetish: Transseksueel / Crossdresser

Keer terug naar De Darkroom (Amersfoort)

Informatie
  • Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast