Ze heeft er erg zin in. Maar vind het ook erg spannend. Ze word al geil bij de gedachte dat ze straks alles met zich moet laten doen en niks te willen heeft.
Gisteravond was helemaal top. Veel mannen en aan het eind van de avond. (na 2.5 uur) kon mijn slavinnetje haast niet meer op de benen staan. Ik vond dat ze het voor een eerste keer goed deed. Op een kleine misstap na (die meteen werd afgestraft) Deed ze het heel goed.
Toen we binnen kwamen moest ze zich eerst uitkleden en krijg ze de verplichte kleding en boeien aan. Daarna nam ik haar mee naar het orgiebed. Waar ze op moest gaan zitten. Meteen had ze de belangstelling van meerdere heren. Ze was daardoor ook in no time uitgekleed door de aanwezige heren en werd daarna door meerdere heren flink door geneukt. (iets waar ze heel erg van heeft genoten)
Na dat een aantal heren waren geweest was het tijd om naar de darkroom te gaan. Hier heb ik haar vast gelegd op een dus danige manier dat ze niets met haar benen kon en ook met haar armen vast lag. Maar wel de mannen om haar heen kon aftrekken. Ook hier werd ze door meerdere mensen flink geneukt en liep ze te kronkelen als een gek onder de vele pikken die in haar werden gestoken.
Helaas was het door de vele aanwezigen wel dus danig warm geworden dat de airco het niet aan kon en het zweet van iedereen af liep. (hier ga ik de volgende keer wat op proberen te bedenken.
Na ongeveer een 10 tal mannen afgewerkt te hebben had ze een kleine pauze verdiend. Ik heb haar toen los gemaakt en weer op het orgiebed te kijk gezet zo dat iedereen haar goed kon zien. Ook hier duurde het niet lang voor dat een aantal mannen zich niet meer kon bedwingen en haar weer begonnen te betasten en het duurde dan ook niet lang voor ze weer met haar benen wijd lag en zich heerlijk liet door neuken. Na 5 man had ik wel even genoeg van dit tafereeltje. (ze is tenslotte mijn slavin) en ik heb haar toen op de stoel bij het orgiebed vast gezet. ook hier weer dus danig dat ze lekker door geneukt kon worden en toch iedereen kon aftrekken. Hier werd ze ook door meerdere heren ondergespoten. Iets waar ze heel erg van heeft genoten.
Hier viel de belangstelling een beetje tegen. (denk dat iedereen na een uur en 3 kwartier een beetje op was) dus ik heb haar weer los gemaakt. Hier maakte ze wel de fout door zonder toestemming haar blinddoek af te doen en mij ook nog eens brutaal aan te spreken. Dit kon natuurlijk niet ongestraft blijven en ik heb haar toen met haar handen op haar rug in de handboeien voorover gebogen op het orgiebed geduwd en haar flink gestraft met de zweep tot haar billen goed rood waren. Hierin werd ik geholpen door 1 van de omstanders die hier ook wel van leek te genieten.
Na deze afstraffing heb ik haar mee genomen naar de hetero zaal om haar mij te laten verwennen. (Was ik wel aan toe) Hierna was het de bedoeling om haar bij de gloryhols een aantal mannen te laten afzuigen. Echter was het eerst al heel moeilijk binnen komen aangezien er wel 10 man in dat hokje leken te zitten. (wist niet dat dit paste) en toen we er eindelijk in waren. Probeerde al die mannen zich om haar heen te verdringen. Zelf toen ik hier wat van zij leek de geilheid het van het verstand te winnen. Dus ben ik maar weer met haar naar het orgiebed gegaan. Want met zo veel man in zo en klein hokkie is geen pretje.
Bij het orgiebed was ze weer brutaal bezig en voor straf heb ik haar toen op het orgiebed met haar armen aan elkaar en haar benen bij elkaar vast gelegd. Vervolgens heb ik ook haar armen en benen aan elkaar gedaan zo dat ze geen kant op kon. Het leuke was dat ik hier haar mee strafte omdat ze niets meer kon. Maar ook een aantal mannen die moeite hadden om overal bij te komen. Wel was hier goed te zien wie echt moeite wilde doen en wie niet.
Na dat ze zo even had vast gelegen en een aantal mannen zich flink aan haar hadden vergrepen heb ik haar los gemaakt en mocht ze nog even genieten van alle aandacht. Ook waren er toen nog een aantal mannen die hun kwakkie bij haar kwijt konden. Hierna vond ik het wel genoeg. (we waren al 2.5 uur bezig) en zijn we naar huis gegaan.
Thuis hebben we nog even wat gedronken en was ik aan de beurt. Ze heeft me flink gepijpt en heerlijk genomen. Hier werden de rollen ook even omgedraaid. (ik ben tenslotte switch) en werd ik vast gelegd. Hier hebben we samen nog heerlijk van genoten.
Al met al was het een zeer geslaagde avond. Eigenlijk was er maar 1 minpuntje en dat was dat het in de kleine hokjes zo druk werd dat het eigenlijk te warm was om nog wat te doen. Maar mijn slavin heeft wel heel erg genoten en ze wilt absoluut een volgende keer weer.
Wel ga ik de volgende keer ook wat meer mee doen. Nu bleef ik er vooral bij om te kijken en alles in de gaten te houden. Volgende keer zal ik actiever mee doen en ook zal ik (wanneer mensen dat willen) meer mensen domineren. Ook zal ik dan mannen die dat willen pijpen en sta ik het toe dat mannen mij nemen. (het liefst terwijl ik mijn slaaf aan het neuken ben)
Verder wil ik nog even kwijt dat ik heel erg blij was dat iedereen de regels die ik gemaakt had zo goed na leefde en dat echt iedereen er keurig netjes uit zag en erg schoon. Echt klasse.
Mocht iemand nog interesse hebben in deze slavin en meester dan hoor ik het graag. Ik ben ook switch dus als er mannen zijn die mij willen domineren dan valt dit ook te bespreken.
graag hoor ik ook nog jullie reacties op Dinsdagavond
Maar dames en heren er zal zeker een volgende keer komen. Eventuele voorstellen horen we graag tegemoet.
Mijn complimenten voor deze verslaglegging. Hoewel ik gisteren wel aanwezig was, was ik niet in de gelegenheid om jouw slavin te betasten, te neuken of anderszins. Wel vond ik haar geblinddoekt en vastgebonden in de gynaecologenstoel supergeil. Uiteraard zou ik haar juist op deze manier willen neuken. Wel zou ik haar dan willen toespreken. Met name in zo'n stoel is ze ontvankelijk voor enkele associaties. Voorbeelden zijn beschikbaar! Als de slavin ook beschikbaar is voor bukake lijkt mij dat geil. Een douche is aanwezig.
Ik heb heerlijk genoten, ik had een uurtje kunnen ontvluchten uit het tijdschema om deze ervaring te mogen meemaken. Ik heb me bij aankomst uitgekleed en ben doorgelopen naar de darkroom. Hier werd behoorlijk gespeeld aan alle kanten. Vrijwel gelijk kon ik neuken en heb dit gedaan tot ik heerlijk ben klaargekomen. Na de rustpauze heb ik heerlijk nog een keer geneukt. Toen moest ik helaas al weer weg, toch super genoten. Ik hoop dat ik de volgende keer wat langer kan
Ik heb er trouwens de volgende keer helemaal geen probleem mee om jou te nemen terwijl jij haar neemt, graag zelfs. Voor de rest zullen we wel zien hoe het spelletje qua domineren gaat