Verassing op dinsdag de 16e

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Verassing op dinsdag de 16e

Bericht door pdh »

Beste EC bezoekers, er is reeds veel over 16 aug geschreven maar hierbij doch nog kort mijn ervaring van de (heerlijke) avond.
Meer toevallig dan gepland toch maar weer eens naar de EC gegaan. Eerst met wat bekenden wat bijgepraat en al snel bleek dat een stel zich had aangemeld op het forum. Zou dit echt zijn, zullen ze komen of was het fake? :!: Zelf had ik het niet gelezen op het forum maar de spanning zat er goed in.
Rond 19.00 uur kwam daadwerkelijk een jong stel binnen. Tot grote vreugde bleek het Meester M met zijn slavin te zijn die heel wat van plan waren. De slavin zag er heerlijk uit in haar mooie outfit en heerlijke rondingen. Wat een lekkere billen en borsten en een ondeugend maar lekkere natte kut :P Alles zat in een mooie lak-kousen verpakking. Het ziet er toch altijd verdraaid mooi uit als een vrouw dit soort kleding aan heeft. En beste lezers werkelijk, we mochten heel veel van meester M :mrgreen:
Eerst heb ik wat afgewacht omdat in het begin de hele groep erop duikt. Als je wat geduld hebt kom je later er veel beter bij. Na meestal 30 minuten zijn de eerste horden al klaargekomen en vertrekken weer. Ook nu werden vele heren (ook ik) heerlijk verwend door de slavin. Uiteraard werd het safe gedaan maar je mocht neuken, pijpen, voelen, strelen, vingeren, slaan ... en nog veel meer (wat je maar wilde, maar wel met respect en beleid).
De aanwezigen gebruikten het matras, de dark room, de stoel, de gloryhol eigenlijk werd alles doorlopen. Mijn maatjes P en B waren zelfs 3-4 keer de man bezig. Wat hebben die doch een uithoudingsvermogen. Zo werd ze op z'n hondjes, op de rug, op de stoel en alle andere lekkere posities genomen. Toen we in de dark room bezig waren kwam nog een ander bekend stel binnen (S en L) maar die waren daarna vrij snel vertrokken (jammer want met hun kun je ook heerlijk genot beleven, volgende keer niet zo snel weer vertrekken hoor :lol: ).
Tegen het einde mocht ik de slavin ook nog eens bespelen in de stoel en daar werd tot mijn verrassing zelfs mijn hele hand door haar kut opgenomen :roll:. Dat was weer eens een ander avontuur voor mij.
Nou slavin je deed het voortreffelijk, je kreeg weliswaar van Meester M nog een paar keer wat over je billen maar wij vonden het een geweldige avond. 2,5 uur lang genot voor alle aanwezigen. Maatje P kon het dan ook niet laten om aan het einde je hele buik nog eens onder te spuiten. Na een heerlijke avond was het weer tijd om op te stappen. Dank aan Meester M en zijn Slavin en voor diegene die zijn verslag nog niet hebben gelezen, dat is zeker een aanrader (staat onder forum dark room blad 2). Ik wens iedereen nog vele geile avonturen in de EC, ;) gr P
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Meester M
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verassing op dinsdag de 16e

Bericht door Meester M »

Hoi P,

Heel erg bedankt voor je reactie. Erg leuk om te lezen. Het was inderdaad jammer dat dit stel al zo snel weer was verdwenen. Hadden we vast een leuk spel mee kunnen spelen. Een volgende keer gaat er zeker komen. Zo als ik al op het forum heb verteld is er kans dat er dan ook een slaaf bij is die flink onder handen genomen kan worden. Ben benieuwd of daar ook interesse voor is.

Mijn slavin heeft die avond echt heerlijk genoten en ze wilde al vrij snel weer. Echter dat bepaald zij niet maar ik en ik heb nog meer voor haar in petto. Maar een volgende keer komt er zeker en dat zal ik weer net zo aankondigen.

Gr Meester M
in bezit van een slavin. MSN: Meesterm1@gmail.com
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten