Meer toevallig dan gepland toch maar weer eens naar de EC gegaan. Eerst met wat bekenden wat bijgepraat en al snel bleek dat een stel zich had aangemeld op het forum. Zou dit echt zijn, zullen ze komen of was het fake?

Rond 19.00 uur kwam daadwerkelijk een jong stel binnen. Tot grote vreugde bleek het Meester M met zijn slavin te zijn die heel wat van plan waren. De slavin zag er heerlijk uit in haar mooie outfit en heerlijke rondingen. Wat een lekkere billen en borsten en een ondeugend maar lekkere natte kut

Eerst heb ik wat afgewacht omdat in het begin de hele groep erop duikt. Als je wat geduld hebt kom je later er veel beter bij. Na meestal 30 minuten zijn de eerste horden al klaargekomen en vertrekken weer. Ook nu werden vele heren (ook ik) heerlijk verwend door de slavin. Uiteraard werd het safe gedaan maar je mocht neuken, pijpen, voelen, strelen, vingeren, slaan ... en nog veel meer (wat je maar wilde, maar wel met respect en beleid).
De aanwezigen gebruikten het matras, de dark room, de stoel, de gloryhol eigenlijk werd alles doorlopen. Mijn maatjes P en B waren zelfs 3-4 keer de man bezig. Wat hebben die doch een uithoudingsvermogen. Zo werd ze op z'n hondjes, op de rug, op de stoel en alle andere lekkere posities genomen. Toen we in de dark room bezig waren kwam nog een ander bekend stel binnen (S en L) maar die waren daarna vrij snel vertrokken (jammer want met hun kun je ook heerlijk genot beleven, volgende keer niet zo snel weer vertrekken hoor

Tegen het einde mocht ik de slavin ook nog eens bespelen in de stoel en daar werd tot mijn verrassing zelfs mijn hele hand door haar kut opgenomen

Nou slavin je deed het voortreffelijk, je kreeg weliswaar van Meester M nog een paar keer wat over je billen maar wij vonden het een geweldige avond. 2,5 uur lang genot voor alle aanwezigen. Maatje P kon het dan ook niet laten om aan het einde je hele buik nog eens onder te spuiten. Na een heerlijke avond was het weer tijd om op te stappen. Dank aan Meester M en zijn Slavin en voor diegene die zijn verslag nog niet hebben gelezen, dat is zeker een aanrader (staat onder forum dark room blad 2). Ik wens iedereen nog vele geile avonturen in de EC,