Darkroom overbelicht

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Lady in red
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Darkroom overbelicht

Bericht door Lady in red »

Vinta schreef: 09 jan 2026 10:51
Lady in red schreef: 05 jan 2026 20:33
Benno schreef: 05 jan 2026 17:18 99% van de mannen houdt zich daar ook netjes aan, maar er is helaas altijd een klein aantal dat het verpest. Daarom kun je er nooit blindelings op vertrouwen dat een man wel een condoom omdoet en is het altijd noodzakelijk om daar op te blijven letten. Of om iemand dat voor je te laten doen.
Weet die ene procent wel dat ’stealthing' (het opzettelijk zonder condoom nemen, terwijl bekend was dat dit tegen de wens van de ontvangende partij is) wettelijk en strafrechtelijk gezien tegenwoordig onder 'seksueel geweld' valt?
@Lady in red ik zou het niet in mijn hoofd durven halen een vrouw bewust zonder condoom te neuken.
Vind juist dat we zoals Benno aangeeft goed op elkaar moeten letten en zorgen dat er een veilige omgeving is waarin een ieder zichzelf heerlijk kan laten gaan.
En hoop dat deze omgeving dan ook meer vrouwen aantrekt.
Ja, je veilig voelen is wel de basisvoorwaarde. Dat moet geen vraagteken zijn.
Marcelk4
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Marcelk4 »

Mee eens, het moet wel echt donker zijn, dat mis ik ook wel, dat maakt het juist geil en spannend.
dominant
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door dominant »

Wat maakt het nou uit hoe de ruimte word genoemd! Ik vind het juist belangrijk dat er wel iets van licht is daar. Immers zijn daar speel toestellen als St Andreas Kruis, wandrek en sling waarbij je toch echt wel iets wilt zien. Sowieso bij de sling is het fijn om de persoon die erin ligt te zien genieten en vice versa. Ook zie je in het donker niet of iemand een condoom om heeft. LEKKER LATEN ZO!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten