Gezocht meester of meesteres

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
slaafmike24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Gezocht meester of meesteres

Bericht door slaafmike24 »

Ik ben opzoek naar een meester of meesteres tot 40 jaar die 1 van mijn fantasien wilt uitvoeren.

Mijn fantasie is het volgende. We zitten samen in een auto. Ik draag een panty met enkelboeien, een dwanbuis, Hoofdmasker en een buttplug in. U rijd naar een parkeerplaats bij Erotic cinema amersfoort. Daar laat u mij uit stappen en doet u een ketting tussen mijn enkels en een halsband met riem er aan om mijn nek. Zo lopen we naar de cinema. Elke keer als u stopt moet ik naast u op de grond knielen. Bij de cinema aangekomen laat u mij voor de deur knielen en bind u mijn enkels aan de dwangbuis vast. U gaat naar binnen om ons aan te kondigen en daarna komt u weer naar buiten. U maakt mijn enkels los en we lopen naar binnen.

Binnen aangekomen laat u mij plaats nemen in de gyneacologenstoel. Daar bind u mijn benen vast en gaat u met mijn spelen. Ook laat u iedereen met mij spelen zo als ze willen. Ze mogen me ook neuken (wel safe) U mag hier bijna alles met mij doen wat u wilt.

Na dat u een tijd met mij gespeeld heeft gaan we weer weg. Ik nog steeds in het zelfde tenue. Als u wilt ga ik dan nog met u mee naar huis om prive te spelen. Ik ben voor heel veel in.

Als iemand hier interesse in heeft dan hoor ik het graag. Dit mag met een pb via dit forum of via een mail naar slaafmike24@gmail.com.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten