Morgen willen wij voor de eerste keer naar Amersfoort komen om één van onze fantasieën uit te voeren. Aan het begin van de avond zal ik, vrouw, slank, 34, mijn vriend geblinddoekt de darkroom binnenleiden om hem te laten betasten door diverse (bi) mannen/vrouwen.
Omdat het onze eerste keer is ben ik op zoek naar iemand die mij hierbij kan assisteren, iemand die de ruimte kent en die mij kan helpen met het uitkiezen van mannen/vrouwen die mijn vriend mogen betasten.
Wie wil mij helpen? Alvast dank!
vrijdag 22 januari eerste keer
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: vrijdag 22 januari eerste keer
Hoi ik ben Jan 35 jaar en wil jullie graag begeleiden morgen. kom er zelf regelmatig en heb daar vaak geen spijt van. Laat maar weten hoe laat dan zorg ik dat jullie ontvang. ik hoor graag van jullie. Kunnen jullie aangeven wat jullie voor ogen hebben? en ook wat niet?
-
- Contacteer:
hooi ik ben 19 jaar ben best vaak daro geweest ik vind het een van de beste in utrecht ma hij is bi doet zij ook mee en wat zoekken julie ongeveer?
-
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Dit klinkt als een leuke variatie op het gebruikelijke in de cinema!
Ik kom er graag specia voor naar Amersfoort. Ik wil me ook wel als gids aanbieden maar één is wel genoeg, denk ik. Verder zou ik het erg waarderen als je -zo rond 3 uur ' s middags even laat weten of het doorgaat. Amersfoort is best ver en ik kom het liefst op dagen dat er iets is aangekondigd. Zou fijn zijn als je dat doet. Een verwennerijtje in de darkroom voor jullie beiden als tegenprestatie? Mmmmm
Tot morgen, hoop ik. Diederik
Ik kom er graag specia voor naar Amersfoort. Ik wil me ook wel als gids aanbieden maar één is wel genoeg, denk ik. Verder zou ik het erg waarderen als je -zo rond 3 uur ' s middags even laat weten of het doorgaat. Amersfoort is best ver en ik kom het liefst op dagen dat er iets is aangekondigd. Zou fijn zijn als je dat doet. Een verwennerijtje in de darkroom voor jullie beiden als tegenprestatie? Mmmmm
Tot morgen, hoop ik. Diederik
uiteraard laten we het morgen even weten. Deze fantasie is overigens puur gebaseerd op hetgeen ik omschrijf. Maar wie weet voeren we de volgende keer een andere fantasie uit 

-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Encore,
Ik ben er rond 17.30 uur.
Ik wil graag met hem / jullie spelen. Je mag mij dan ook opdrachten geven.
Ik ben er rond 17.30 uur.
Ik wil graag met hem / jullie spelen. Je mag mij dan ook opdrachten geven.
Wij zijn er tussen 19.00 en 19.30! We hebben er zin in!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten