Eerste keer als T-girl in Amersfoort

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Tressa
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Eerste keer als T-girl in Amersfoort

Bericht door Tressa »

Dinsdag 16 dec was ik voor het eerst op de Travestie-party in Amersfoort. Nou dat heb ik geweten. 's Morgens me thuis al lekker opgemaakt, rouge op, eyeliner, kort zwart rokje aan, netkousen aan, stoere schoenen en sexy jurk met lekkere borsten. Mijn pruik nog niet opgedaan evenals de rode nagellak en lippenstift. De buren zouden kunnen schrikken. Oh ja en toen ik naar de auto liep had ik natuurlijk een brok over mijn rokje en netkousen gedaan. Bij eerst volgende parkeerplek meteen broek uit. Wat een heerlijke geile rit was het naar Amersfoort. In parkeergarage Flint nog even overwogen om broek uit te laten, maar toch maar aangedaan. Had achteraf niet gehoeven, want het was heel dichtbij. Bij EC meteen de kleedkamer in voor de finishing touch. Pruik op, lekker lippen stiften en de deur in voor het feest. Nou wat werd ik bekeken als nieuwelingetje. Van top tot teen. Ik onderzocht de omgeving eerst goed. Toen ik even uitrustte in de darkroom en me mijn handen even aan de trap vasthield boven mijn hoofd, werd ik meteen betast. Drie, vier mannen kwamen op me af. Ik had nog geduld, maar zij niet. Ik hield mij zo stevig vast dat mijn benen op een gegeven moment omhoog gingen. Ik kreunde en krioelde van de tintelingen. Even pauze gehouden daarna. Even de winkel bekeken. Leuke aanbiedingen, voor de helft van de prijs. Ik paste twee leuke setjes. Het leren tijgersetje met kort rokje en bh paste helaas niet, maar het glimmende lingeriesetje wel. Nu ik dit schrijf heb ik het aan. Het zit lekker strak. Geweldig. Zo nu en dan loop ik even naar de spiegel om mezelf te bewonderen. Maar ja dan past dat pikkie van mij niet meer in het gevalletje... Na de koop weer naar binnen. Ik ging even in een stoel zitten, hoe heet zo'n ding ook al weer. In ieder geval werden m'n benen snel vastgemaakt en mijn armen ook. Dat voelde wel relaxed. Even niks moeten. Hoewel het allesbehalve rustig werd. Integendeel. Van alle kanten kwamen er weer handen op mij af. Rond mijn piemel, mijn billen, tepeltjes, buik, borsten. Ik wilde wel iets terug doen, maar dat lukte niet. Ik zat vast. Het voelde heerlijk wanhopig. Ik ging schommelen van vreugde. Ik kreunde van plezier en niet zacht, iedereen kon het binnen horen dat er iemand was die het enorm naar zijn of haar zin had. Ik dus. Als een vulkaan spoot ik mijn goedje omhoog. Heel liefdevol pakte een heer een doek en veegde het netjes schoon. Al gauw maakte hij me ook los. Nou had dat niet gehoeven, want ik lag zo lekker. Alleen ik was niet in staat om iets te zeggen. Toen ik overeind kwam liep ik bijna dronken rond. Oh wat voelde ik me lekker. Dit was Amersfoort op zijn best. Hier zou ik elke week, elke dag wel naar toe willen.
maartje_latex
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer als T-girl in Amersfoort

Bericht door maartje_latex »

Mooi verhaal,
Zin om n keertje samen te spelen?
Groeten van
Maartje
Almost30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transseksueel en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer als T-girl in Amersfoort

Bericht door Almost30 »

Ik wil ook al heel lang een t-girl ervaring beleven. Naar aanleiding van je geile verhaal zou ik dit heel graag met jou doen. Interesse? Xx
Love my life, live to love, chase your dreams and live the life you love.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten