23 dec ga ik weer voorzien van blinddoek en kuisheidsgordel in de kooi zitten om als pijpslaaf dienst te doen. Ook wil ik wel eens een uurtje als je pijpslaaf in het schandblok doorbrengen. Wie wil dan als mijn Meester fungeren en me weer losmaken als ik genoeg pikken heb lee gezogen. Ik ben er vanaf ongeveer 12.00 tot ongeveer 16.00. Ik ben benieuwd hoeveel er gaan komen en hoevaak!!
Kom en geniet, geniet en KOM!!
Laatst gewijzigd door pijpslaaf010 op 17 dec 2010 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie dat er nu 185 mensen mijn bericht bekeken hebben, HEERLIJK. Ik hoop dat er veel "komen". Geachte beheerder, mag tegen die tijd de verwarming in de darkroom iets hoger? Al met al verwacht ik een geile middag.
Mmmm 't lijkt me wel geil om brutaal met mijn lul uit m'n broek voor de kooi te gaan staan om me eens lekker door jou te laten pijpen. Ik ga de 23e vrijhouden.
Helaas lukt dat meestal niet met berichtjes voor op korte termijn, dus wie weet lukt dit wel. Ik ben nogal erg bi, dus mochten er dames en heren (jongens) zin hebben in verwennen/verwend worden....Maken we er een feedtje van
Diederik