wil sling eerst uit proberen voor ik over ga tot koop

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
h.roos
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

wil sling eerst uit proberen voor ik over ga tot koop

Bericht door h.roos »

hoi,ik ben een gay bttm van 48j, slank 79kg lengte 1m90.blond beetje kalend.ik ben gewillig en onderdanig in gesteld.onlangs ben ik in de shop geweest om zelf een sling te kopen toen de verkoper mij de sling in de darkroom liet zien wist dat het deze moest worden,maar om dat deze vrij prijzig is en ik geen ervaring heb met een sling rade de verkoper mij aan om hem eerst uit te proberen.vandaar dat ik opzoek ben naar tops die mij in de sling wegwijs willen maken.ik ben voor veel in ook mijn eeste gangbang of soft sm.verder is veel bespreekbaar.als je meer wil weten of interesse heb heb neem contact met mij op via het forum, of middels een pb mijn naam is henk en ik kom uit de regio Amersfoort heb zelf geen vervoer maar dat is wel teregelen denk ik.ik ben niet gebonden aan tijd of dag,kan dus altijd en langdurig. .ik hoop van jullie te horen.groetjes.
Laatst gewijzigd door h.roos op 14 dec 2010 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
erictantra
Leeftijd: 64
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: wil sling eerst uit proberen voor ik over ga tot koop

Bericht door erictantra »

Ik heb zelf al jaren een sling welke ik voor 150 euro kocht. veel plezier van zeker als je met bondage vastgebonden bent en daarop dat een aantal mannen met jou van alles kunnen doen.... heel spannend. Wil meer weten schrijf me pb ERIC
h.roos
Leeftijd: 48
Contacteer:

Re: wil sling eerst uit proberen voor ik over ga tot koop

Bericht door h.roos »

erictantra schreef:Ik heb zelf al jaren een sling welke ik voor 150 euro kocht. veel plezier van zeker als je met bondage vastgebonden bent en daarop dat een aantal mannen met jou van alles kunnen doen.... heel spannend. Wil meer weten schrijf me pb ERIC
oke eric,bedankt voor je reactie.ik zou graag meer willen weten,mischien is het mogelijk om samen iets te doen in jou sling.ik ben wel beniewd hoe je in zoon sling word vast gebonden en tot hoe ver dat gaat,en wat er dan zoal met je gedaan word of wat ik zoal bij de dominante persoon moet doenik sta overal voor open.hoop van je te horen.groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten