zoek een eerste ervaring.

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
zoekende
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 jan 2016 19:47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Locatie: Utrecht en omgeving
Contacteer:

zoek een eerste ervaring.

Bericht door zoekende »

Ik ben enkele keren in de bios geweest in Hilversum en Amersfoort. Vrijdag 9 februari wil ik rond de middag naar Amersfoort komen (Hilversum kan eventueel ook maar liever niet deze dag, kan volgens mij geel bandje ook niet..).
Ik ben onervaren en wil wat meer ervaren en mijn fantasie in werkelijkheid mee maken. De keren dat ik geweest zijn tot nu toe tegen gevallen. Waarschijnlijk door mijn verlegenheid en onervarenheid. Verder dan wat aftrekken ben ik nog niet gekomen.

Daarom nu alvast de advertentie en hoop dat ik (weinig reacties hier in algemeen) iemand vind die of aan mijn fantasie wat kan doen of mij wat ervaring bij wil brengen op een "lerende manier". Zal ook wel ontmaagd willen worden, maar ben nog erg nauw... Daarom zoek ik iemand met geduld en die dit leuk vind om te doen.... Maar breng dat maar over als je daar rond loopt. Is me nog niet gelukt.

Voor mijn fantasie en wens zal ik een geel (niet in gezicht/mond) en rose armbandje dragen aan de rechter hand..... ik hoop hier een reactie op te krijgen. Want hier wil ik echt voor komen deze dag!!!
Dit alles om weer een tegenvallend bezoek te voorkomen. Ik hoop dat het er nu echt een keer van komt.

Wel alles 100% save en hygiene staar voorop!

Kan je wel een andere dag hoor ik het graag misschien kan ik wat schuiven of voor de toekomst....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten