Naakt in de Darkroom

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Patrick Nice
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Naakt in de Darkroom

Bericht door Patrick Nice »

Ik zal donderdagmiddag/avond in de cinema in Amersfoort zijn. Ik hoop dat er spannende mensen aanwezig zijn en ook dames en stellen. Tja, ik weet het, je moet het maar net treffen.
De laatste keer dat ik in de cinema was was het redelijk rustig maar net druk genoeg. ook kwam er nog een zeer aantrekkelijk stel binnen, dit was op 28 december. Ja, ik weet het weer een tijdje geleden, maar ben danook niet altijd in de buurt en zeer druk geweest.
Ik heb me toen in De Darkroom geheel uitgekleed en ben eerst in de kooi gaan staan, en ssssst, stil zijn. Iedere keer wanneer er iemand binnenkwam bonsde mijn hart, zou ik gezien worden in die hoek in de kooi, en wie is het, man, vrouw, stel?
Ik werd zo af en toe ontdekt en ook kwam zo af en toe iemand naar me toe. Kijken en af en toe een hand de kooi in, maar het bleek dat de kooi toch op een of andere manier mensen afschrok.
Vervolgens heb ik mijn schroom overwonnen en ben in de gynacologe stoel gaan liggen. Ja, helemaal naakt, op mijn rug en mijn benen in de beugels, lekker met mijn gereedschap rustig spelen.
Dit schrikte wat meer af en regelmatig werd ik betast, spannend en heerlijk. Twee mannen bleven en namen goed hun tijd om mij te strelen en mijn tepels to bewerken, zacht en hard, oooooh dat was lekker en er werd ook lekker aan gelikt. Het absolute fijne was dat er niet direkt hard aan mijn gereedschap getrokken of gezogen werd om me zo snel mogelijk te laten komen.
Het stel wat binnen was kwam gelukkig ook nog kijken en de dame heeft nog even mij wat aandacht gegeven, maar helaas gingen ze weg omdat ze alleeen even wilde kijken naar De Darkroom voordat ze weggingen. Dit voor een mogelijk volgend bezoek, ik hoop ze snel te zien, wie weet morgen.....
Dit zorgde er voor dat ik een enorme lading langzaam opwerkte en gigantisch ben gekomen, wat een lading!
Nou, ik ga dit morgen maar weer doen en hoop op lieve en geile bi-mannen, dames en stellen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten