Maandag middag

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Julien
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jan 2009 10:24
Geaardheid: homo
Locatie: Bussum
Contacteer:

Maandag middag

Bericht door Julien »

Geile versa bottom gaat straks naar erotica Amersfoort om daar geile vent leeg te pijpen en ook lekker gepakt worden in de sling! Wie gaat ook?
Ik ben er vandaag van 14.00 uur tot 16.00 uur en woensdag 8 april vanaf 12.30 uur tot 15.00 uur Wie komt zich laten verwenen en mij lekker neuken en de rest vul zelf maar in! letterlijk & figuurlijk! :roll:
Ik 48j/180/78kg/gbbs/17x5cm (cockring)/ versa bottom
Profiel: www.homo.nl/bibibottum
Julien
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jan 2009 10:24
Geaardheid: homo
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Maandag middag

Bericht door Julien »

Hoi mannen,
Het was vanmiddag best geil! ik heb 2 kerels heerlijk leeg gezogen!!
Het was niet zo druk, ben naar achter geweest naar de slingkamer en er waren daar 3 kerels in de foyer op een stoel en niemand onderneemt wat,!
zij keek naar de grond... lekker spannend hoor!! wel jammer mannen!! Ik ben begonnen met kerels leeg te zuigen en ging verder naar de slingkamer om lekker gepakt te worden maar dat wou niet baten.jammer genoeg!
Ik kom woensdag weer tussen 12.30 uur en 15.30 uur en hoop dat meer actie wordt. Gewoon mannen lekker gepijpt worden, mij gewillige kutje neuken(safe) en mij geil onderspuiten!
Als iemand een pic van mij wil hebben om mij woensdag te herkennen,
"just ask" en stuur ik via mail alleen voor mensen die ECHT komen!
anders zal ik hier morgen melden wat voor kleren ik woensdag aan heb voor jou mij te herkennen en de onderkleiding kunnen zijn:
1) lingerie, kouzen en jaretels
2) harnas
3)jocktrap
Ik wil weten voor diegene die mij lekker gaan paken welke outfit ik moet dragen?
Komk op mannen !!tot woesndag !en verlies geen tijd , "don't be shy" neem initiatieven want ik ben geil !!en heb een heerlijk mondje & kutje!
wij komen dar toch voor de seks?
dus ga 200 % voor je 10 euris entree!
Tot woensdag :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten