Gebruikt worden

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
mark
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mar 2009 19:41
Contacteer:

Gebruikt worden

Bericht door mark »

Woensdag 8 april wil ik weer lekker veel mannen pijpen jullie mogen me ook lekker anaal uitwonen. Als je dan klaar komt spuit dat je zaad maar lekker over mee heen.
Ook de kijkende rukkers mogen over me heen spuiten, dus hoe meer hoe liever. de wacht niet af pak me maar ik wil namelijk echt lekker ruig gebruikt worden. Ik ben er vanaf 13.00 uur ik ben lekker naakt en zal waarschijnlijk klaar liggen in de sling om jullie van dienst te zijn.
Nog een vraag ben op zoek naar pumps van maat 42, 43 en een mooie pruik, als iemand wat heeft waar hij wel vanaf wil laat het even weten.
Lijkt mij geil om als travo in de sling te liggen!!
mark
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mar 2009 19:41
Contacteer:

Re: Gebruikt worden

Bericht door mark »

Was vandaag weer heerlijk was er om 13.00 uur en ben om 16.00 uur weer weg gegaan. Heb vele mannen gepijpt en ben twee maal geneukt, jammer dat de vele kijkers zich wel aftrekken maar dan vervolgens hun zaad niet op mij spuiten. Soms duurt het ook lang eer er iemand mee doet veel kijkers.
op mijn verzoek of iemand nog pumps heeft en een pruik heb ik nog niets gehoord. maar goed wie weet komt er nog een persoon die er af wil
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten