Aftrekken en pijpen

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sanderbeekmans
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Aftrekken en pijpen

Bericht door sanderbeekmans »

Donderdag de 30e kom ik weer langs in A'foort en hoop ik bij de gloryholes weer lekkere pikken af te trekken en te kunnen laten spuiten. Ik pijp ook, maar wel met condoom. Hoop veel ladingen sperma te kunnen ontvangen.
Garie
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Re: Aftrekken en pijpen

Bericht door Garie »

Hoelaat ben je aanwezig. Ik probeer er in de middag te zijn. Zo rond twee uur.
sanderbeekmans
Contacteer:

Ik ben er rond 16.00 uur. Hoop je nog te treffen.
sanderbeekmans
Contacteer:

Ik was er rond vier uur zoals afgesproken. Ik ben zelf lekker verwend door een wat kleinere man uit Amsterdam die bij de gloryholes rondhing. We hebben gezellig gekletst ondertussen onder andere over de keer dat hij door 10 mannen is ondergespoten, iets dat nog op mijn lijstje staat. Hij vertelde dat hij wat onderdanig was en ik vertelde dat ik een beetje dominant ben. Volgende keer zorg ik dat ik hem ook als dominant behandel. Als ik even later bij de gloryholes sta en naar de heterofilm kijk, wordt er een heerlijk dikke lul aangeboden door een hole. Ik trek die met veel aandacht af en na een paar minuten wordt er geklopt ten teken dat deze heerlijke pik gaat spuiten. Ik mocht na het klaarkomen lekker lang met de natte zaadpaal spelen en heb ballen en lul ingesmeerd met het romige sperma. Nog bedankt daarvoor. Tegen half zes schat ik, kwam er een dominant met een heerlijke jongedame binnen. Ik heb erg genoten van het spel van de twee aangevuld met een aantal andere mannen. Ze is heerlijk genomen en mocht soms van vier pikken tegelijk genieten. Mooi om te zien. Kortom, wederom een supermiddag gehad in EC.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten