Heerlijk gepijpt vanmiddag!

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Diver
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Heerlijk gepijpt vanmiddag!

Bericht door Diver »

Vanmiddag was ik iets voor 3 uur in de Cinema. Helaas verliet net op dat moment een stel de bios. Nog geen uur later kwam er een ander stel binnen, dat vrijwel direct naar de Gloryholes ging. Gelukkig was het hokje naast hen nog leeg, dus dat hokje ben ik snel binnengegaan :D

De lekkere blond-gekrulde dame verwende haar man, maar had ook zeker tijd voor mij: na enkele strelingen werd ik heerlijk klaar gepijpt! Op de momenten dat ze haar man aan het pijpen was, kreeg ik de mogelijkheid om haar te strelen en haar borsten te verwennen (met heerlijke tepelpiercings).

Nadat ze even pauze namen en een kijkje gingen nemen in de hetero-bios, was het tijd voor deel twee: opnieuw naar de gloryholes en opnieuw mocht ik hun buurman zijn. Helaas duurde dit bezoekje niet zo lang...

Dank je wel schat! Ik heb genoten!
Als jullie nog eens op bezoek komen, dan hoor ik het graag! Stuur gerust een berichtje ;)

Kus!
dutchcouple
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Heerlijk gepijpt vanmiddag!

Bericht door dutchcouple »

hoi hoi, wat leuk om een reactie te lezen. wij waren dus dat stel. Ik , vrouw van het stel, vond het ook supergeil en heerlijk om te doen. Wij komen niet uit de buurt maar als we een keer in de buurt zijn zullen we zeker nog een keer een bezoekje brengen aan de cinema.

groetjes s en j
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten