Maandagmiddag 20 juli - eerste keer

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Invisable_m
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Maandagmiddag 20 juli - eerste keer

Bericht door Invisable_m »

Hallo!!!.... aan wie dan ook!

Mijn fantasie voor een gloryhole bestaat al enige jaren,.....zojuist weer in geile bui een filmpje gekeken..... en dacht, nu moet het er maar eens van komen dan!

Dus aankomende maandagmiddag (20juli) ga ik naar Amersfoort, en wil ik de fantasie in werkelijkheid brengen.

En wil hierbij iedereen die interesse heeft oproepen om te komen..... ik ben zelfs van plan om minimaal 2x klaar te komen :P
Maakt mij echt niet uit of het man of vrouw is..... fantasie gaat maandag in echt worden!

En wie weet ben ik maandag helemaal los en ga ik aan de andere kant van de hole zitten.

Wie komt maandagmiddag ook?

Tot dan?

PS. ik ben trouwens netjes strak geschoren!
Altijd geil, altijd zin..... M, 39jaar, 179cm, normaal postuur, kortgeschoren hoofd, strak/glad geschoren lul.
Invisable_m
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandagmiddag 20 juli - eerste keer

Bericht door Invisable_m »

Het ziet er naar uit dat ik mijn plan voor vandaag moet aanpassen.... soms heb je dingen niet in de hand.
Maar gaat zeker snel een keer gebeuren.

Invisable_m schreef:Hallo!!!.... aan wie dan ook!

Mijn fantasie voor een gloryhole bestaat al enige jaren,.....zojuist weer in geile bui een filmpje gekeken..... en dacht, nu moet het er maar eens van komen dan!

Dus aankomende maandagmiddag (20juli) ga ik naar Amersfoort, en wil ik de fantasie in werkelijkheid brengen.

En wil hierbij iedereen die interesse heeft oproepen om te komen..... ik ben zelfs van plan om minimaal 2x klaar te komen :P
Maakt mij echt niet uit of het man of vrouw is..... fantasie gaat maandag in echt worden!

En wie weet ben ik maandag helemaal los en ga ik aan de andere kant van de hole zitten.

Wie komt maandagmiddag ook?

Tot dan?

PS. ik ben trouwens netjes strak geschoren!
Altijd geil, altijd zin..... M, 39jaar, 179cm, normaal postuur, kortgeschoren hoofd, strak/glad geschoren lul.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten