Hoi allemaal,
Donderdag 30 juni ben ik weer eens naar de EC in Amersfoort geweest, ik was daar rond 13:00 uur naar binnen gegaan.
Blijkbaar was het die donderdag een naakt-dag, dat kwam mij perfect uit! Ik loop zelf altijd graag al bijna naakt rond zodat iedereen kan toeslaan die zin heeft, maar naakt is natuurlijk nog beter.
Eerst even in de hetero-cinema tussen een paar mannen gestaan en me heerlijk stijf getrokken terwijl ik goed werd bekeken. Even het publiek opgeilen dus.
Nou, dat lukte goed, dus daarna naar de gay cinema en kijken wie er zin had in het neuken van mij.
Tot mijn verrassing stond een man met een heerlijke grote pik klaar in de gloryhole ruimte en stak zijn lul naar buiten. Die greep ik graag vast en na een paar keer goed trekken en zijn lul tegen mijn kont aan slaan, ben ik de gloryhole ruimte (tussen hetero en gay cinema in) in gegaan in de ruimte naast hem.
Ik heb hem heerlijk zitten pijpen, zijn lul goed voelen groeien in mijn mond en echt dik werd hij door een heerlijke cockring van hem.
Ik bood hem mijn kontgaatje aan via de gloryhole, dat was nog even te veel want hij ging even weg. Later begreep ik waarom, hij had nog geen condoom bij de hand.
Hij kwam terug en ik heb hem vol overgave zitten pijpen, zijn heerlijk dikke eikel (die overigens perfect smaakte, complimenten want dan zuig ik nog beter alsof het een lolly is, een tip voor iedere man hier dus, maak 'm goed schoon dan pijp ik je goed leeg).
Na een minuut of 10 pijpen (hij had goed uithoudingsvermogen) heb ik mijn kontje aangeboden en hij heeft me heerlijk geneukt, wat een genot was het om die grote en dikke pik in mij te voelen. Mijn eigen pik werd er ook goed stijf door en na een minuut of 10 goed door hem geneukt te zijn stopte hij. Ik hoop dat hij is klaargekomen want ik zag hem niet meer.
Wel heb ik gelijk mijn kontje aan een ander aangeboden die stond te kijken en die gleed heerlijk naar binnen, terwijl hij me neukte heb ik me heerlijk afgetrokken en flinke klodders rondgeslopen (daarna netjes opgeruimd!). Sorry voor die man, want bij het klaarkomen sluit mijn kontje ook altijd even.
Binnenkort ben ik weer in de EC te vinden en ik roep iedereen op om mij zijn gewassen pik aan te bieden en me nadat ik je goed stijf gezogen heb heerlijk diep te neuken. Doe dit snel met een beetje spuug/glijmiddel en maak het snel af zodat meerdere mannen van mijn kontje kunnen genieten, want zo ik al schrijf, als ik klaarkom sluit mijn kontgaatje.
Hopelijk tot snel in mij, ik zal vooral op de naakt-dagen komen omdat dat zo makkelijk toegang biedt tot al het geils wat er rondloopt!
Voor degene met die heerlijke lul met cockring, je weet vast dat ik over jou schrijf, stuur me een privé-bericht als je wil, dan spreek ik graag eens af om volledig van jou te zijn en dat ik heerlijk op jouw pik kan komen rijden. Ik wil ook graag je zaad in mijn mond voelen spuiten zodat ik het kan doorslikken!
Gloryhole pijpen en neuken 30 juni
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten