afpijpen

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
roos67
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

afpijpen

Bericht door roos67 »

Hoi hoi,
Zou graag pikken afzuigen in een Glory Hole, wie heeft er ervaring mee?XX roos.
Boo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: afpijpen

Bericht door Boo »

Ga lekker in een hokje zitten je wacht tot er iemand naast het hokje ingaat hou je mond open voor het gat zodat duidelijk is wat je wilt en men zal hem er in schuiven of niet wacht je op de volgende laat maar weten wanneer je gaat wil je ook eventueel begeleiden xx
Crows
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Crows »

roos67 schreef:Hoi hoi,
Zou graag pikken afzuigen in een Glory Hole, wie heeft er ervaring mee?XX roos.
Tot hoelaat ben jer er?
Ik ben pas na 17.00 beschikbaar!
Uschi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Is ontzettend leuk om te doen. Je neemt plaats in het hokje en heren en tv dames die dat willen (en wie wil dat nou niet) bieden dan hun pik aan door dat gat. Wat je met die pik doet en met hoeveel pikken op rij je wilt spelen is aan jou en kan qua actie variëren van negeren, trekken, pijpen, aflebberen tot neuken aan toe :-). Je open mond als neukgat tegen het gat houden kan inderdaad ontzettend geil zijn maar zelf wacht ik meestal af tot iemand zijn pik er door heen steekt en kijk dan per keer of ik daar op in ga of niet (en in welke vorm). Je kunt ook aandacht trekken door wat geluid te maken of door je vingers door het gat te steken, veel mannen testen ook uit of het gat bemand is door er eerst een paar vingers doorheen te steken. Als je die aan raakt gluren ze vaak door het gat om te kijken wie er achter dat gat zit en bieden vervolgens al dan niet meer aan. Laat je niet ontmoedigen als ze hun pik al weer vrij snel terug trekken en/of weglopen want vaak raken ze oververhit, willen nog niet direct klaar komen en komen dan liever meerdere keren terug. Als bekend is dat er een dame in het hok zit zul je waarschijnlijk prima aan je trekken komen en nogmaals het is geheel aan jou wat je met al dat aangeboden lekkers doet. Een deel van de mannen doet zelf al een condoom om, weer anderen laten het aan jou over of je met of zonder condoom pijpt of willen alleen zonder. Het is aan jou hoe ver je daarin gaat. Zelf pijp ik bij voorkeur zonder condoom maar ga pas over op pijpen als het gebodene fris oogt/ruikt wat helaas lang niet altijd het geval is. Qua klaarkomen komt de een wel klaar en de ander niet. Veel mannen trekken op dat moment hun pik terug, weer anderen laten het onbekommerd lopen (met of zonder waarschuwing vooraf). Zelf vind ik dat het ultieme cadeautje zo'n mond vol sperma maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. Als je uitsluitend met condoom wilt pijpen kun je die zelf omdoen of er een aanreiken via het gat. Het kan handig zijn je komst van te voren op het forum aan te kondigen en daarbij direct je wensen en grenzen aan te geven (des te groter de kans dat alles naar wens verloopt al zal niet iedereen die wensen en grenzen lezen danwel respecteren). Blijft over dat het ontzettend leuk en spannend is om te doen. Leuk overigens dat je dat wilt gaan doen, wie weet raak je er net zo verkikkerd op als ik :)
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Dave is oke
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Roos,

Leuk oproepje, heb je een pb-tje gestuurd met info en uitleg over de cinema.

Bij juiste klik hoor ik graag van je..

Groeten,

Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten