Hoe zit het met de Gloryholes?

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Peter70
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 aug 2008 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Bussum
Contacteer:

Hoe zit het met de Gloryholes?

Bericht door Peter70 »

Grenzen de Gloryholes aan de Heterozaal of aan de gayzaal? Kan je zien wie er aan de ander kant zit, of niet. Lijkt me wel geil om niet te weten wie er aan je lul zuigt. Ik ben gek op Gloryholes en zal ook zsm langskomenenmijnn lul er door steken.
Peter70
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 aug 2008 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Hoe zit het met de Gloryholes?

Bericht door Peter70 »

Hmmmm, dan ga ik er zeker heen. Is dat in Hilversum ook zo?
Ik denk dat ik vanavond al ga. Eerst een geile film kijken, dan naar de Gloryholes en dedarkroom.
Gebruikersavatar
antonv
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 jul 2008 14:18
Contacteer:

Re: Hoe zit het met de Gloryholes?

Bericht door antonv »

Amersfoort: Tussen de gay en de hetero cinema zit een kleine ruimte. Daar kun je 'gluren' naar de mensen die een van beide films zitten te kijken. Je kunt in die ruimte beide bioszaaltjes zien.
Als je door het raam van de gayzaal kijkt, sta je tussen twee schotten. Hier kun je met twee treden net op een kleine verhoging gaan staan en je lul door een van de gaten stoppen. Zo kun je de gayfilm kijken en gelijk lekker gezogen worden. Degene die je aftrekt of pijpt hoeft daar niet door zijn/haar knieen.
Aan de andere kant is ook een schot met gloryholes waarbij je dus naar hetero film kunt kijken en tegelijk je lul door een gat stoppen. Daar zul je wel door je knieen moeten om te kunnen pijpen. Het geile van dat schot is wel dat bezoekers die die gluurruimte inkomen dan wel als eerste je stijve pik zien....

Succes.
Peter70
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 aug 2008 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Hoe zit het met de Gloryholes?

Bericht door Peter70 »

mmmmm, dat klikt geil. Dus als ik het goed begrip, kan ik eerst mijn pik aan de "hetero"kant er door steken, als daar geen gegadigd is, dan hoef ik me enkel om te draaaien om hem aan degay kant beschikbaar te stellen?

Ik ga het vandaag nog proberen.
Bedankt voor de info.
pijpgek
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2009 00:05
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: Hoe zit het met de Gloryholes?

Bericht door pijpgek »

Ik probeer me een beeld te vormen van deze gloryholes, maar vind het toch wel lastig. Zie ik het goed dat je aan twee kanten gaten hebt? Dus vanuit de gay en hetrozaal? Snap niet helemaal hoe de mannen dan staan. Ondanks de uitgebreide uitleg.

Hoe dan ook, ik ga snel kijken. Kom regelmatig in B1 in Amsterdam. De setting daar vind ik wat mager, maar op het juiste tijdstip (einde middag) is het er vaak wel druk. Dus ik ben benieuwd hoe Amersfoort me gaat bevallen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten