NO GUTS NO GLORY HOLE

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NO GUTS NO GLORY HOLE

Bericht door Benno2 »

Normaal gesproken zijn de gloryholes niet mijn favoriet. Dat komt omdat ik hou van visuele prikkels. Als ik word gepijpt vind ik het fijn om de vrouw te zien die het doet. Daar komt bij dat ik vooral hou van interactie. Ik wil de dame in kwestie graag aanraken. En ik ben natuurlijk dol op neuken en beffen. Allemaal dingen waarvoor een gloryhole niet bij uitstek geschikt is. Dat gezegd hebbende...

Vandaag even op de bonnefooi naar EC. Er is weinig te doen, dus na wat kletsen met de aanwezige mannen, besluit ik eerst maar boodschappen te gaan en doen en daarna terug te keren. Iets na 3 uur kom ik terug en het is bijna leeg in EC. Hier en daar een verdwaalde man. In de ruimte tussen de cinema's zie ik Koen, die een gebaar maakt richting het achterste gloryhole hokje aan de kant van de heterocinema. Ik ga de ruimte binnen en hij fluistert dat er een stelletje zit. Via het gordijn probeer ik naar binnen te spieken, maar de man van het stel belemmert (met opzet, neem ik aan) het zicht. In het hokje ernaast zit niemand. Ik ga er naar binnen. Door het gat zie ik een bevallige hand met gelakte nagels, die mij lijken te wenken. Ach waarom niet, denk ik. En ik steek mijn pik door het gat heen.

Ik voel hoe de handen mijn pik eerst alleen betasten, voelen hoe hij gevormd is en hoe hard hij is. Dan voel ik hoe heel voorzichtig lippen mijn eikel aanraken, alsof ook de lippen eerst willen kennismaken. Dan neemt de mond aan de andere kant van het tussenwandje mijn pik in de mond en ik slaak een zucht van genot. De anonieme persoon aan de andere kant begint me nu werkelijk zalig te pijpen. Ik word er vreselijk geil van en geniet met volle teugen. Na een tijdje trek ik me terug en ga aan de andere kant van de wand proberen te kijken, terwijl Koen mijn plek inneemt. Ik zie nu eindelijk welk gezicht er hoort bij die uitmuntende orale kwaliteiten. Het is een mooie vrouw met lang blond haar, dat ze uit haar gezicht houdt met een zonnebril op haar hoofd. Ik zie hoe ze gepassioneerd pijpt, hoe haar lippen over de pik gaan, die ze met een hand goed vasthoudt. Ook zie ik dat ze gekleed is in een lingeriesetje, waarin haar prachtige grote ronde borsten in volle glorie zichtbaar zijn. Ze heeft ook een geweldig figuur, met mooie ronde heupen. Kortom, een vrouw die ik dolgraag zou willen neuken. Ik vraag dat aan de man van het stel, maar die zegt dat dat er niet in zit.

Dus ga ik voor een tweede ronde in de gloryhole. Weer voel ik de lippen zich om mijn pik sluiten en nu ik weet hoe het er aan de andere kant uitziet is het nog geiler. Ik blijf hopen dat ze van gedachten zullen veranderen, dus ik houd mijn orgasme zorgvuldig in bedwang en trek op tijd terug. Ik zak door mijn knieën om door het gat in de wand te zien wat er aan de andere kant gebeurt. Nu zie ik pas echt goed hoe ze pijpt. Ze is nu haar man aan het pijpen op ongeveer 20 cm van mijn ogen. Ik zie hoe fanatiek en vol overgave ze het doet en ik geef haar complimenten door het gat heen, waarvoor ze me bedankt. Dan gaat ze staan om te zoenen met haar man. Ik kijk omhoog langs haar fantastische lijf en vraag of ik aan haar mag zitten. De man zegt nee... helaas dus alleen met de ogen.

Met mijn ogen eet ik haar zowat op. En ik denk dat dat ook aan de andere kant voelbaar is, want op een gegeven moment beweegt ze haar kruis in de richting van de gloryhole. Ik ga met mijn gezicht ook dichterbij. Ze duwt haar kruis nu tegen het gat aan en met het puntje van mijn tong kan ik net de plek aanraken waar haar schaamlippen open gaan, net boven haar clit. Verder kom ik helaas niet. Het smaakt naar meer. Dan begint haar man haar kutje te vingeren, waarbij ze kronkelt van genot, nog steeds op een armlengte afstand van waar ik zit te kijken. Wat een geile peepshow! De dame draait ook nog haar kontje in mijn richting, ook weer zo dichtbij dat ik haar zachte vlees tegen mijn lippen kan voelen. En daarna gaat ze verder haar man te pijpen. De aanblik ervan doet mijn pik kloppen.

Hoe langer hoe meer word het me duidelijk: dit, wat er nu gebeurt, is de kick voor dit stel. Ook al wil ik het nog zo graag, ze gaan niet naar een van de matrassen om het spel daar te vervolgen. Ze zijn gekomen voor een gloryhole avontuur. Voor een derde keer steek ik mijn pik door het gat en ik voel dat er meteen wordt gehapt. Met extra enthousiasme begint ze mij te pijpen en ik geef me er volledig aan over. Ik duw mijn buk tegen de wand en voel het orgasme vanuit mijn tenen aanrollen. Ik mag graag van me laten horen als ik klaarkom en gezien de situatie is dat ook nog eens best praktisch. Ik weet immers niet wat de dame verwacht. Wil ze het met de hand afmaken en het zaad over haar borsten laten spuiten? Uit mij gekreun, dat vervolgens overgaat in gebrul kan ze in elk geval opmaken dat het er aan zit te komen. Als het daadwerkelijk zover is voel ik tot mijn vreugde en genot dat ze mijn pik stevig in haar mond houdt en dat ze doorgaat met mij stimuleren tot de laatste druppel eruit is. Ik wil eigenlijk niet dat het afgelopen is, zo lekker is het.

Buiten het gloryhole hokje wacht ik wat er nu gebeurt. Aan de geluiden is duidelijk dat de man dezelfde behandeling krijgt als ik en dat ook hij snel daarna klaarkomt. Vervolgens kleden ze zich aan (kleding hadden ze blijkbaar gewoon meegenomen in het hokje) en komen ze naar buiten. Ze bedanken mij en ik bedank hun, waarop ze direct vertrekken. De dame heeft een leuke rode zomerjurk aan en haar blonde lange haar hangt los. Terwijl ze weglopen mijmer ik over wat ik allemaal nog meer met haar had willen doen. Misschien een volgende keer...
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten