Wat is de setting?

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
1985v1973m
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2022 10:35
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Wat is de setting?

Bericht door 1985v1973m »

Hoi,

Ik (vrouw van 37) ben nieuwsgierig hoe de setting is van de glorie holes. Ik heb al wat rondgekeken in dit deel van het forum en begrijp ik het goed dat de actieve partij (die aftrekt of pijpt) in een kleine ruimte zit met een gordijn ervoor en de piemel-aanbiedende partij in de ruimte van een cinema staat?
Ik heb ook nog wat vragen...
Als je in het hokje zit met het gordijntje dicht is er dan niemand die je ziet? En is er per hokje 1 hole of zijn er meerdere holes? Lijkt me best leuk om 2 of 3 piemels tegelijk te bedienen ;).
Hoeveel hokjes zijn er? En word er veel gebruik gemaakt van de glory holes of is dat maar matig? Ik snap dat dat ook van de dag en het moment af hangt natuurlijk, maar de vaste bezoekers kunnen er vast iets over zeggen.

Dikke kans dat ik morgenmiddag met mijn lief even langs kom in Amersfoort...
Groetjes
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1957
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Wat is de setting?

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste,

Wij hebben verschillende gloryholes, waarbij het mogelijk is om om 2 of meer gaten te hebben. Er hangen inderdaad gordijntjes voor. Mensen kunnen kiezen om in de gloryhole ernaast te gaan, of in de cinema ruimte. Kom vooral eens een kijkje nemen om te zien of het wat voor je is.
Het personeel bij de balie beantwoord ook graag je vragen die je op dat moment hebt.

Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema Amersfoort


1985v1973m schreef: 30 dec 2022 10:59 Hoi,

Ik (vrouw van 37) ben nieuwsgierig hoe de setting is van de glorie holes. Ik heb al wat rondgekeken in dit deel van het forum en begrijp ik het goed dat de actieve partij (die aftrekt of pijpt) in een kleine ruimte zit met een gordijn ervoor en de piemel-aanbiedende partij in de ruimte van een cinema staat?
Ik heb ook nog wat vragen...
Als je in het hokje zit met het gordijntje dicht is er dan niemand die je ziet? En is er per hokje 1 hole of zijn er meerdere holes? Lijkt me best leuk om 2 of 3 piemels tegelijk te bedienen ;).
Hoeveel hokjes zijn er? En word er veel gebruik gemaakt van de glory holes of is dat maar matig? Ik snap dat dat ook van de dag en het moment af hangt natuurlijk, maar de vaste bezoekers kunnen er vast iets over zeggen.

Dikke kans dat ik morgenmiddag met mijn lief even langs kom in Amersfoort...
Groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten