Gloryhole etiquette

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gewoonjeroen
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Gloryhole etiquette

Bericht door Gewoonjeroen »

Hallo,

Het zal vast al eens voorbij gekomen zijn, maar zijn er regels/signalen over de gloryholes?
Voorbeeld: ik ben hetero, kijk vaak in de heterobios. Daarachter zitten twee 'hokjes', daar worden vaak mannen gepijpt (of meer ..) ik sta wel eens in die ruimte , en denk , uit geilheid wil ik best in zon hokje. Maar hoe maak ik bv kenbaar niks te willen, gewoon zelf alleen in zon hokje?
Is het normaal dat mannen het gordijntje open doen om te kijken wie er staat?
Als er iemand naast staat met interesse zie je dit vaak niet omdat het donker is, zijn er signalen om aan te geven wat je wel/niet wil?
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Gloryhole etiquette

Bericht door tvpijper »

Ik heb al vaak mannen gepijpt in die hokjes (en in de andere ruimtes, ik doe het overal eigenlijk :-).
Als je eenmaal gewend bent aan het donker, kun je wel zien door de holes, of er iemand in het hokje naast je staat. Ik steek dan altijd mijn vingers door het gat, met een condoom, die de mannen kunnen aanpakken en omdoen als ze gepijpt willen worden. Soms komt het voor dat een man niet met condoom gepijpt wil worden, dan geeft hij het condoom terug en loopt meestal weg. Meestal pakken ze condoom aan als ze gepijpt willen worden, of negeren het als ze er geen zin in hebben.
Het komt vaak voor dat mannen even langs het gordijntje naar me kijken, dat vind ik prima, zeker als ik aan het pijpen ben, vind ik het leuk als mannen er naar kijken. Het komt ook wel voor dat mannen die ik door de gloryhole pijp, vragen of ze het hokje in mogen komen, pijpt soms makkelijker, mag altijd van mij. Kortom, ga gewoon lekker spelen, het gaat vanzelf.
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten