7 mei zaadslikken

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

7 mei zaadslikken

Bericht door befkoning »

Hoi,

Ik ben alweer langer niet geweest. Dinsdag 7 mei wil ik rond 12 uur in de EC zijn. Bij de gloryholes en de gay cinema.
Mogelijk ga ik direct helemaal naakt rondlopen en anders in ieder geval in maximaal een slip.

Ik zoek lekkere pikken om leeg te zuigen en zou het lekker vinden na een stuk of 4/5 mannen te hebben leeggezogen (en zaad te hebben geslikt) ook mijn lading bij iemand te kunnen achterlaten.

Ik zelf ben 1.92m lang, 48 jaar. Geen snor/baard/bril. Lekkere kont (zeggen veel mannen en vrouwen) en voor veel in.
Als iemand of meerdere mannen mij op het bed in de gay cinema willen neuken is dat ook prima (uiteraard wel safe). Neem dus genoeg rubbers mee en gebruik me even lekker.
Kalo24
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2024 13:23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door Kalo24 »

Ik zou jou wel leeg willen zuigen bij de gloryhole. Rond hoelaat ben je er morgen en waar. Arnhem, amersfoort of hilversum
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door befkoning »

Ik ben in Amersfoort en dat zal tussen 12 en 12:30 zijn. Dan ben ik er tot ongeveer 14:00 tenzij het lekker druk is en er een rij is die ik moet afwerken. Dan blijf ik graag wat langer om iedereen aan zijn/haar trekken te laten komen.

En graag dat jij me dan leegzuigt, ik lees dat je 25 bent dus daar heb ik wel zin in om mijn zaad aan te mogen doneren!
Kalo24 schreef: 06 mei 2024 20:40 Ik zou jou wel leeg willen zuigen bij de gloryhole. Rond hoelaat ben je er morgen en waar. Arnhem, amersfoort of hilversum
Kalo24
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2024 13:23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door Kalo24 »

Ik hoop dat ik het red zal proberen er rond 13:00 te zijn. Heb je een grote. Ik kan niet wachten om je leeg te zuigen
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door befkoning »

Hi,

De pikken die ik heb mogen afzuigen, zaten regelmatig een stuk grotere tussen. Dus leegzuigen of leeg laten pompen in mijn kont van die grote pikken is totaal geen probleem voor mij. Des te groter, des te beter zelfs!
Maar in vergelijking daarmee, heb ik een normale maat. Dus niet zo'n grote geile als ik graag in mijn mond heb, maar wel lekker volle ballen!

Ik zal zo nog even aftrekken en het hoogtepunt uitstellen zodat het zaad goed op kookpunt is voor morgen. Ik leeg me graag in jouw mond!
Kalo24 schreef: 06 mei 2024 21:50 Ik hoop dat ik het red zal proberen er rond 13:00 te zijn. Heb je een grote. Ik kan niet wachten om je leeg te zuigen
Kalo24
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mei 2024 13:23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door Kalo24 »

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een man gepijpt alleen maar transgenders moge leegzuigen dit wordt de eerste keer een man. Als het kan zou ik meerdere mannen willen pijpen morgen. Ik wil niet geneukt worden. Maar wil wel pijpen. Ik zie je morgen maak hem maar lekker hard voor me
Gebruikersavatar
befkoning
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2010 07:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door befkoning »

Dat was een geile begin van de middag.

Rond 12:30 uur binnengekomen, direct al mijn kleding in het kastje gedaan en naar de gay filmruimte gegaan.

Daar stond ik me nog geen minuut af te trekken of er kwam al gezellig iemand bij staan. Heerlijk even elkaar stijf gepijpt en toen wilde hij me wel neuken voor de tv, gebogen over het matras.
Hij had een mooie grote pik, dus die wilde ik wel. Snel condoom omgedaan en klaar gaan staan voor hem. Maar omdat ik nog even warm moest worden, was het de eerste minuut vrij strak en dus wat pijnlijk. Omdat ik dat vaak heel geil gevoel vind, ging het al snel heel goed.

Een aantal minuten is hij flink in mij gestoten, meerdere posities geprobeerd. Het volledig liggen op het matras met alleen mijn kont wat omhoog was zeer geil. Hij kon nu diep in mij stoten.
Uiteindelijk kwam er nog een man bij kijken die het wel geil vond, ik bood hem aan dat hij mij ook mocht neuken maar dat was nog even te veel. Dus hem wel alvast stijf gepijpt terwijl de andere man nog lekker mij aan het neuken was.

Hierna even een pauze genomen, beide waren we nog niet klaargekomen maar wel lekker stijf.

Dus wat wezen cruisen in de verschillende ruimtes. Vooral bij de gloryholes met de gordijnen was het regelmatig lekker geil.
Even mijzelf teruggetrokken in een gloryhole ruimte, maar de man die ik stijf had gepijpt had dit in de gaten. Dus is hij in de ruimte naast mij komen staan en bood zijn heerlijk grote pik aan.

Daar kon ik erg goed van genieten, wat een heerlijke paal was dat zeg.
Uiteindelijk wilde hij toch die muur er tussenuit, dus in mijn ruimte erbij gekomen. Ik zat voor hem op de grond en heb hem heerlijk mogen pijpen tot zijn zaad achter in mijn keel spoot. Het was lekker veel!

Hierna nog wat gecruised, weer mijn eerste neuker tegengekomen terwijl hij met een andere man aan het aftrekken was. Mezelf ertussen aangeboden en uiteindelijk mocht ik de ene man pijpen terwijl mijn "neuker" snel weer mijn kontgaatje de aandacht gaf en een paar minuten diep doorstootte.

Hierna een tijdje vooral met een harde pik rondgelopen, maar niemand die echt actie zocht.

Tot... mijn eerste neuker weer in de gay ruimte stond. Daar naartoe gegaan en hij had wel door dat hij het nu af mocht maken
Snel alweer een nieuw condoom omgedaan, even geprobeerd bovenop hem op het bed te zitten maar uiteindelijk toch weer voorover gebogen op het bed gelegen terwijl hij diep in mij stootte.

Ik kon al die geilheid van anderhalf uur pijpen, neuken, aftrekken niet meer aan en spoot een grote lading sperma naar buiten.
Ik was daarna bekaf, ik gok dat hij het ook heerlijk vond.

Als je jezelf herkent in deze "neuker", stuur dan een PB dan spreken we nog eens af om dit vaker te doen. Jouw pik was echt heerlijk in mij!

En uiteraard... meer mensen maakt een feest. Dus zie je mij geneukt worden, zoek een condoom en sluit aan!
Justforfunbi
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2024 12:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door Justforfunbi »

met of zonder word er gepijpt
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: 7 mei zaadslikken

Bericht door Afrosensual »

Bedankt voor je geile verslag Befkoning :)
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten