hoe gaat het er aan toe?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
mistercreampie
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

hoe gaat het er aan toe?

Bericht door mistercreampie »

Hallo,

Wij (een jong stel) houden wel van een experiment. Wij kwamen deze site tegen en hebben deze bekeken en het lijkt ons wel een bezoek waard. We hebben alleen nog enkel vragen. Er zullen vast wel antwoorden te vinden zijn binnen het forum maar dat is zo'n gezoek en we denk dat jullie deze graag beantwoorden als we zo jullie reacties lezen.
1) Is Eroticcinema vergelijkbaar met een parenclub (hebben we ook geen ervaring mee overigens)?
2) Je kunt je dus blijkbaar verkleden. Is het verplicht? Wat moet je dragen als je je verkleed?
3) Kun je bijv anoniem bezig zijn? We zijn o.a. geinteresseerd in de gloryhole. Maar we willen liever niet weten wie aan de andere kant van het gat staat. Kun je zien wie naar binnen loopt?
4) wat voor soort mensen lopen er rond? Hetero's/homo's/bi's/stellen/singles/ jonge personen/oudere personen, wat anders ....
5) wat is het drukste moment van de dag? Welke dagen en welk tijdstip zijn het meest geschikt om er heen te gaan?
6) hoe donker is de darkroom? Zie je echt niks? Ga je puur op de tast?
7) Respect tegenover elkaar vinden we ook heel belangrijk, nee is dus nee, kunnen we dat hier ook verwachten?
8) Op internet zie we wel eens van die filmpjes waar een vrouw door een paar mannen wordt genomen in een bioscoop. Gaat het er ook zo aan toe bij eroticcinema?

Zoals jullie zien hebben wij nogal wat vragen maar we hebben hier helemaal geen ervaring mee. We willen dus wel een beetje voorbereid zijn op wat we kunnen verwachten.

Alvast bedankt voor jullie info en misschien tot ziens ;)

Groetjes,

een nieuwsgierige stel.
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: hoe gaat het er aan toe?

Bericht door driekeerpotent »

hallo,
veel vragen maar ik ga het proberen.
1 is absuluut niet vergelijkbaar met een parenclub
2 is niet verplicht,ik verkleed me en heb dan een sexy slip aan
3 er zijn cloryholes waar je niet kan zien wie er binnen gaat bij de darkroom in hilversum
4 je komt allerlei soorten mensen tegen,alleen meer mannen alleen dan vrouwen of stellen
5 volgens mij in de middag het drukste
6het is niet echt donker ,je kan de persoon wel zien,vind ik overigens jammer
7 nee is inderdaad nee.een heel weinige uitzondering,maar die word dan wel door andere op zijn plaats gezet
8 het gaat hoe jullie als stel het aangeven ,als ze er een tegelijk wil gebeurd dat,wil ze er 3 tegelijk geeft ze dat aan.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
ik zou julie graag willen ontmoeten.
tip als je gaat en je geeft dit op het forum aan kan je veel mannen verwachten.als je er niet zo veel wilt stuur dan een aantal een pb tje en tel er nog ongeveer 4 aan toevallige bezoekers bij op
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
HeelHard
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door HeelHard »

Ik ben een man van 37 met een lekker lichaam, en zou jullie graag eens treffen, al dan niet aan de andere kant van een gloryhole in Amersfoort. Je kunt er zowel 'verstopt zitten (in de darkroom) als in de ruimte tussen de bioscopen, daar kan iedereen je zien zitten.

Wat zoeken jullie precies qua interactie?
mistercreampie
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door mistercreampie »

Hallo,

bedankt voor jullie reacties. We zijn echt nieuw hiermee, maar willen graag dingen uitproberen, zoals de gloryhole. Maar zoals iedere nieuweling dat heeft, vinden wij het nog best eng. Is dus nog wel een drempel waar we zelf over heen moeten en is ook niet iets wat we perse direkt moeten doen, maar het komt zeker wel een keer.

groetjes,

nieuw stel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten