HOER van Stout Stel Oorverdovend!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Haja84
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

HOER van Stout Stel Oorverdovend!!!

Bericht door Haja84 »

In de aanloop naar deze middag kwam ik al diverse aankondigingen op het forum tegen. oa van Tiffany en de Fetish-Stockingsdag. Dus het kon wel eens druk worden. Dat bleek bij binnenkomst ook zo te zijn, maar ik kon gelukkig nog net een kluisje krijgen.
Er was al een stel op het bed achterin bezig, maar het was voor mij niet duidelijk of Tiffany daar bij was. Ik moet zoals gewoonlijk weer even in de stemming komen en ga dus op een bankje in de centrale ruimte zitten om naar de film te kijken. Maar heb dan die vierkante paal voor me. En als ………... dan kan HOER straks niet goed tussen mijn benen komen zitten. Alleen al bij die gedachten krijgt de vierkante paal gezelschap van een ronde paal, die echter niet tot het plafond komt. :? Maar later vertrekt mijn buurman en kan ik een plaatsje op het bankje opschuiven. Dus ik ben er klaar voor, dacht ik.
Tegen 13:00 uur hoor ik bekende voetstappen boven me in de winkel. Na een hartelijke begroeting met haar Meester staat even later HOER op haar vaste plekje. “Jurk uit!” Hé, een ander speelpakje. Ziet er leuk uit, staat haar goed. Blijkt later ook dat haar tieten beter bereikbaar zijn. Een man die vlak bij haar staat begint ook commentaar te leveren. En al gauw komt de vraag of hij wel aan haar mag zitten. “Ja hoor, daarvoor is ze juist hier. Alleen dit keer niet anaal.” Er komen meer mannen bij staan en al gauw staat ze in een cirkel. “Knielen, pijpen!, links, rechts.” Ik bedenk dat het misschien wel leuk is om haar eerst in de waan te laten dat ik er dit keer niet bij ben. Terwijl ze haar kunsten vertoont knielt die eerste man achter haar om haar kut te vingeren. Tussen de eerste orgasmes door krijgt ze ook al de eerste traktatie in haar mondje.
Dan verhuist het hele gezelschap naar het bed achterin. Het stel dat op het bed lag maakt plaats. (Ik vang nog op dat ze zeggen “wij komen altijd vroeg en vertrekken meestal rond deze tijd”.) Daar gaat het pijpen eerst vrolijk verder. Ik besluit in eerste instantie nog even te wachten, maar dan kruipt het bloed toch waar het onder deze omstandigheden thuis hoort en stap ik in cirkel. Als ze hem in haar mond neemt volgt een tevreden knorrend geluid. Handen achter haar hoofd en even die amandelen masseren. Dan weer wat ruimte maken voor anderen, want het is behoorlijk druk. Maar wanneer haar Meester zegt “Als iemand haar wil neuken, dan gaat hij zijn gang maar” wacht ik niet langer. Condoom om. Ik trek haar aan de haren omhoog en laat haar over het bed bukken. (De regel bij haar is trouwens dat neuken voor pijpen, vingeren e.d. gaat)
Hoppa, wat is het weer lekker. Hard en langzaam, diep door drukken naar dat plekje. Haar armen komen naar achteren en we grijpen elkaar bij de polsen. “Kom maar HOER, laat je maar gaan” En dat doet ze ook.
Maar er zijn meerdere omstanders, dus wil ik stoppen om haar te delen met de anderen. Wil mijn pik er langzaam uittrekken, maar ze volgt me naar achteren. Dus nog maar even doorgaan. Naast mij zat op het bed al een tijdje een oosters uitziende jongen. Hij had al een condoom om en neemt over als ik op een bepaald moment mijn pik er dit keer snel uithaal. Geleidelijk aan worden meerdere omstanders al wat vrijer. Tieten worden gekneed. Pikken worden in haar mond gestoken. Haar beloning is een tweede schot zaad in haar mond. Favoriet is wel als ze op haar rug ligt met haar hoofd over de rand van het bed zodat de mannen haar keel kunnen neuken. Man vraagt ietwat bedeesd of hij wel aan haar mocht zitten. Zeker wel, “ze is hier om gebruikt te worden door iedereen (die hygiënisch is).” Ze geniet zichtbaar van de manier waarop hij met haar kut speelt.
Ondertussen is Blackco er bij gekomen, iemand die ze al wel kent. (dwz. ze herkent zijn pik, want zoals altijd heeft ze een blinddoek voor de ogen) Hij geeft haar er gelijk goed van langs. Ze ligt daarbij met haar kut op de rand van het bed. Prachtig om te zien hoe ze geniet. Vooral als ze bij het klaarkomen haar bekken omhoog drukt, haar vuisten balt en haar gezicht verkrampt. En wat een conditie heeft hij. Dat brengt me op het idee om haar nu eens grondig door te neuken. Dat maakt me goed stijf, dus als hij stopt zit ik binnen twee tellen al in haar kut en rag er driftig op los. En waar ik op gehoopt had gebeurt. Als ik moe wordt staat Blackco al weer klaar en neemt het over. En kan ik weer even bijkomen om het dan weer van hem over te nemen. Dit herhalen we zo een paar keer. Ze begint al echt zo’n doorgeneukte gloed op haar gezicht te krijgen. Ze wordt helemaal gek en spuit als een fontein als hij met zijn pik op haar kut en klit swaffelt.
Hier hapert mijn geheugen een beetje. Ik weet nog wel dat er weer een rondje pijpen was, waarbij sommige mannen al wat vrijer werden en haar hoofd pakten om diep in haar keel te neuken. En ook nog weer met haar hoofd over de rand van het bed om haar hoerenbek te laten neuken. En dan lekker haar benen tegen je schouders omhoog en in haar kut neuken. Blackco kreeg ook nog weer zo’n pijpbeurt net als thuis bij haar Meester.
Liep er ook nog een man (K) rond die duidelijk ook wel zin had. Indachtig de normale gedragscode in de cinema vroeg hij netjes of hij mee mocht doen. Maar natuurlijk, dit is tenslotte HOER die voor iedereen (die hygiënisch is) beschikbaar is . Ik was ondertussen al lekker lui op mijn rug gaan liggen in afwachting van weer zo’n geile rodeo. Ze zat al tussen mijn benen toen K achter haar op het bed kroop en haar begon te neuken. Mijn kans komt nog wel wist ik uit ervaring en genoot heerlijk van de geile pijpbeurt die ze me ondertussen gaf. De medewerkster die net op dat moment haar rondje doet vroeg nog apart of het met de ‘dame’ (HOER dus) ook goed gaat. Ja hoe bekijk je dat als de beker met orgasmes ondertussen half vol of half leeg is.
Als K uitgeraasd is klimt ze dan toch in het zadel en kan de rodeo beginnen. Maar het toeval wil dat Blackco ook weer zin heeft gekregen en bij het voeteneind staat. En ik weet dat ze één ding nog lekkerder vindt dan een pik in haar kut. En dat is door twee pikken tegelijk in haar kut geneukt te worden. Nou en wie zijn wij dan om haar dit te onthouden. Wat gaat ze tekeer. Ik zit/lig 1e rang en geniet van het schouwspel boven me en die heerlijk schommelende tieten. Meester belicht haar gezicht zo af en toe zodat iedereen kan mee genieten. Als mijn pik er zo nu en dan uit schiet weet ze niet hoe gauw ze hem er weer in moet stoppen. Het ene orgasme volgt op het andere. Kreunen, steunen, gillen en met gebalde vuistjes schudden. Prachtig! Om nog dieper in haar te kunnen komen geeft Blackco haar de opdracht om voorover op me te gaan liggen. Ik krijg een waaier van heerlijk blond haar over mijn gezicht en kan nu elke kreun nog beter horen. Als Blackco dan echt los gaat volgt er een aanslag op mijn trommelvliezen. Oorverdovend!!! Gelukkig niks beschadigd blijkt later. Als Blackco uitgeraasd is blijft ze op me zitten en gaat rustig door met rijden. Ingetogen met om de paar minuten zo’n trilling door dat geile lijf. Ik heb dan de gelegenheid om rond te kijken. Wanneer ze zijn binnen gekomen weet ik niet, maar ik zie dat Don Roberto ondertussen zijn slavin/slet op de grond tegen de muur geparkeerd heeft waar ze van de aandacht van Meester van HOER geniet. Af een toe een kreetje van haar, vermengd met de geluiden van genietende vrouwen uit de andere ruimtes. Als we stoppen is het voor HOER nog niet gedaan. Ze wordt nog geneukt door o.a. Don Roberto en die oosterse man. Later wil ze met mij nog een keer ‘standje buik’. Ik wil ook nog graag, dwz mijn geest. De pijp is echter al een beetje leeg bij mij. Dus het gaat niet helemaal zoals de vorige keren. Maar als ze het de volgende keer lief vraagt dan …. :lol:
K is nog met haar bezig als de bel voor de laatste ronde klinkt, dwz haar Meester kondigt aan dat we nog ongeveer een kwartier hebben. Ik bereid me dus al voor op het eindschot. En meerdere mannen met mij. Als het met K wat langer duurt stelt iemand voor om af te tellen. Maar hij geeft zich toch gewonnen en haar een mond vol. Nu wordt het moeilijk voor haar. Ze moet kiezen tussen even lekker door sabbelen op zo’n pik die net is klaargekomen of haar mond open doen voor de volgende lading. Ik ben bijna zover als ze languit op het bed ligt en iemand nog met haar kut bezig is. Waarschijnlijk was mijn eikel zo gloeiend dat ze de hitte op centimeters afstand voelde, want automatisch ging die zaadbek van haar open en kwam ze binnen schoots-afstand. Flats! Sabbelen of zaad? Ik kon net op tijd weg komen om mijn opvolger ruimte te geven. “Dank U wel Mijnheer”
Don Roberto gaf haar daarna de ‘genade-slag’. Eerst neukte hij haar nog eens goed door. Daarna begon hij haar te vingeren/fisten. Ook genieten kan teveel worden en zo klonk voor het eerst deze middag “Stop!” Bleef de vraag of ze echt met alles wilde stoppen? Als goede slavin liet ze dat aan haar Meester over. Maar Don Roberto beslist al dat Stop ook echt Stop is en ondertussen was het ook al na de afgesproken tijd van 15:00 uur.
Aan haar manier van lopen naar de kluisjes en later de trap op was daarna te zien dat ze ook echt wel genoeg had gehad. Moe, maar voldaan. Niet verwonderlijk na twee uur lang om de paar minuten klaarkomen. :!:

Meester wat heeft U er toch een PERFEKTE HOER van gemaakt. En weer bedankt namens allen.
EC en medewerkster het was weer fijn om bij jullie te zijn.

Dit waren weer de inneringen die me van deze geile middag zijn bijgebleven. Maar ongetwijfeld ben ik niet volledig geweest. Dus aanvullingen zijn zeker welkom. HOER en haar Meester zullen het ook beslist op prijs stellen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten