HOER van Stout Stel adembenemend

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Haja84
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

HOER van Stout Stel adembenemend

Bericht door Haja84 »

Blijkbaar hadden veel mannen de aankondiging op het forum gelezen want er was tegen 13:00 uur al een behoorlijk aantal aanwezig. En ook in gepaste kleding, dwz geen of alleen een slip.
Altijd weer leuk die binnenkomst van Meester en HOER. Hij houdt heel galant de deur voor haar open en zij komt voorzichtig de trap af, want ze ziet niks met dat masker voor de ogen. En, perfect afgericht als ze is staat ze dan kaarsrecht te wachten tot ze haar kleding uit mag trekken en dat hoerenlijf echt aan de mannen kan tonen. Dit keer gaf haar Meester eerst even de gebruiksaanwijzing voor HOER: Gebruik haar maar in kut kont of bek. Geen genade. Wel graag in haar bek klaarkomen.
We gaan dit keer gelijk naar het bed achterin waar de opwarming begint. HOER op haar knieën op de grond en wie wil kan er omheen gaan staan om zich te laten pijpen. Voor een aantal mannen waarschijnlijk te mooi om waar te zijn. De eerste keer dat ik het meemaakte, was ik ook wat aarzelend. Mag je maar zo meedoen? Ja hoor bij deze wel, dit is HOER. Daarvoor is het enige criterium dat je schoon en fris bent. Voor de rest “hoe meer, hoe liever”.
Dus ze pijpte er weer gulzig op los. Gestuurd door haar Meester die om de paar minuten het commando “links” of “rechts”. Soms iets frustrerend als je net denkt aan de beurt te zijn en haar Meester haar dan toch weer de andere kant opstuurt. Geen conclusies trekken, dat is gewoon het spelletje. Gelukkig was er ook al iemand die haar op een slokje zaad trakteerde.
Na een tijdje kwam dan weer het seintje van de Meester: “als iemand haar wil neuken ...” Dus het condoom dat ik klaar had omgedaan, maar toch maar even gewacht tot die man die had staan wachten ook gepijpt was. En zoals al bijna traditie is haar staand bij het bed voorover laten bukken. En ze weet ondertussen ook al wat er dan moet gebeuren: met haar handen haar kont opentrekken en vragen of ik haar in haar kont wil neuken. Volgens mij heeft ze dit keer het snelheidsrecord klaarkomen verbroken. Daarna haar eens lekker doorgeneukt. Het werkte blijkbaar aanstekelijk, want toen ik moest stoppen om op adem te komen stond er al iemand klaar om het over te nemen. Ook de Oosterse man van de vorige keer stond al weer klaar. (tevreden klanten komen terug!)
Wat ze zelf ook heel lekker vindt, is om diep in haar keel geneukt te worden. Dus ze ging heel graag op haar rug op het bed liggen, hoofd over de rand en bek open. En dat trok uiteraard de nodige mannen. Ook ideaal natuurlijk om tegelijkertijd een van die neukgaten in haar kruis te gebruiken. Op aangeven van haar Meester pakte ze met haar handen mijn polsen om goed contact te houden. Het was alleen wat moeilijk voor haar om bij het verkrampen tijdens het klaarkomen ook de pikken nog goed in haar mond te houden. (wat vaker oefenen!)
Terwijl we bezig zijn meldt haar Meester eerst al dat er een ander stel dat hij had uitgenodigd ook binnen was gekomen. En, gelukkig voor haar ook Blacko. Tevreden geknor van HOER toen die even later zijn pik in haar bek stak. Leuke manier om te acclimatiseren. Toen hij eenmaal zover was zette hij haar in zijn favoriete stand. Dwz ook voorover met haar bovenlijf op het bed. En dan genadeloos neuken, dit keer ook in haar kont. Wat ging ze tekeer. Het werd nog erger toen hij haar kut begon te vingeren. Met wat ze spoot kon je een gazon beregenen. En daarna volgde wat ikzelf zo leuk vindt. Met een aantal mannen haar estafette-neuken. Elkaar snel afwisselen en achter elkaar haar door blijven neuken.
Uiteraard kwam ook mijn favoriete standje aan de beurt. HOER op haar buik op het bed, billen opengetrokken en dan haar kont neuken. Dit keer schudde ze zelf al het haar van haar oren af want …. Ze lag ook nog goed om op wat pikken te kluiven. Nadeel is wel dat ze zo van het bed dreigde te schuiven. En daarna: “dubbel genaaid is beter!” Ik op mijn rug op het bed. HOER er bovenop met mijn pik in haar kut en dan Blacko er achter om haar kont te neuken. Toen ze nog half overeind zat viel het gekrijs in mijn oren nog wel mee. Het gekrijs hield gelukkig grotendeels op toen ze van Blacko met haar bovenlijf op me moest gaan liggen (heerlijk die tieten!) Maar haar haren kwamen als een deken over mijn gezicht te liggen. Adembenemend. Dus toen moest ik toch even aftikken.
Gelukkig was ik weer op kracht toen de eindronde naderde. Eerst had die onverzadigbare HOER nog aan haar Meester gevraagd of die mevrouw van dat stel nog kwam. Maar helaas niet. (Als er vrouwen zijn die dit lezen, kom aub haar een keer onder handen nemen!!!) Nadat Blacko de sproei-installatie nog een keer aangezet had, liet hij zich nog eens lekker pijpen door HOER. Toen hij genoeg opgegeild was ging ze gewillig klaar liggen om haar bek vol te laten spuiten. Dan komt voor zo’n ZAADHOER het dilemma: blijf ik door zuigen aan die pik of vang ik de volgende kwak op. Ook dit keer was de aandrang van de volgende die klaar zat voldoende. Flats, dank u wel mijnheer. Ik wilde haar nog wel even in haar bek neuken, want dat had ik nog niet gedaan. Niet te lang, want er waren nog wachtenden na mij. Maar de beloning werd weer gulzig doorgeslikt. Nou vooruit, nog even sabbelen dan. En dan doorgaan tot iedereen die wil leeg is.
Ben ik wat vergeten? Graag aanvullingen! HOER zal je er zeker voor ‘belonen’.

Meester, zoals altijd: het was weer grandioos! HOER, het was weer genieten met jouw.
En niet vergeten natuurlijk, EC het was weer prima verzorgd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten