dinsdag 5 april het wordt steeds leuker en geiler

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
hotspot
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

dinsdag 5 april het wordt steeds leuker en geiler

Bericht door hotspot »

Beste bezoekers van afgelopen dinsdag 5 april.

het was rond 1 uur dat ik bij EC in Hilversum. ik werd keurig ontvangen en begeleid naar 1 van de kleedkamertjes. Na dat ik mezelf had omgetoverd van een nette secretaresse met halfhoge hakjes een een ietwat te kort rokje naar een tot hoerige slet om zo naar beneden te gaan het grote Sodom en Gomorra in. eenmaal beneden was het een drukke een gezellige boel waar iedereen lekker met elkaar zat te kletsen (blijkbaar hadden de mannetjes met elkaar afgesproken) maar helaas er waren nog geen andere sletjes aanwezig waarop ik dacht oh jee straks bespringen ze me nog!!!!!
uit veiligheid ging ik maar op de bank zitten naast een lekkere jonge vent. Het duurde eventjes voordat er wat beweging in hem kwam maar daardoor kon ik ook even op gang komen. na een tijdje besloot ik maar om mijn hand eens even lekker in z'n kruis te leggen en ja hoor ik voelde die harde paal al.
en al snel had ik die uit z'n jeans gewerkt het was een lekker ding en van een mooi formaat. Ik gedacht voelde ik hem al in mijn aars zitten maar zover was het nog niet in de hetero bios hebben we nog wat verder gerommeld waarna ik hem uitnodigde om me in de darkroom te komen neuken, daar het hij wel oren naar maar wat een pech hij had geen condooms bij zich ik heb hem eerst nog even geplaagd maar daarna bood ik hem aan om maar 1 van de vele condooms die ik bij me had aan. eenmaal in de darkroom wist hij van wanten zeg. God was kom die knaap lekker neuken zeg. hij begon heel langzaam en toen stedds heftiger en drukte zijn paal tegen mijn prostaat aan waardoor il gek werd van geiligheid en toen ik eenmaal de finale stoot had gevoeld dacht ik van jammer had nog wel even door mogen gaan maar ja als het zaad is geloosd dan is de druk van de ketel en hou je alleen nog maar dat lekkere en voldane gevoel over en voor mij ......... dat was nummer 1. later inde middag kwamen er nog 3 andere TV wel hebben het erg gezellig met elkaar gehad en volgens mok is een ieder geweldig aan z'n trekken gekomen. ik ben veelvuldig bedient in al m'n gaatjes door de mannen maar ook door de andere sletjes dus ik kijk alweer uit naar de volgende 1 dinsdag van de maand. (maar kom tussentijds ook nog wel een keer langs hoor).
nog 1 tip voor de heren. Bedenk dat wel dat hygiene en veiligheid bij mij bovenaan staat. Handel daar zelf ook naar. het is helemaal niet erg om bij binnenkomst even je jonge heer af te spoelen in het toilet waar een buitengewone wastafel is, en als laatste zorg ook eens dat als je wilt neuken dat je dan ook condooms bij je hebt ..... wel zo charmant voor de lady in kwestie en super veilig gevoel voor beide.

Hotspot
Sam Ferrer
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: dinsdag 5 april het wordt steeds leuker en geiler

Bericht door Sam Ferrer »

hotspot,

mooi verhaal, dat is echt een uitnodiging om ook eens te komen.
Zal mei moeten overslaan misschien red ik juni.

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten