Vrijdag de 13e is een geluksdag!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Stefan 18X6
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Vrijdag de 13e is een geluksdag!

Bericht door Stefan 18X6 »

Toen ik rond 13:45 de trap van EC H’sum afdaalde leek het verre van druk. Maar toch leek er wat gaande in het gay zaaltje. Daar ging mijn interesse niet naar uit dus maar even rondgelopen en wat gezeten met een beker koffie. Kijken naar hetero films is aardig maar het echte werk is toch veel beter. Plots hoorde ik een vrouwenstem. Bleek dat dat de vrouw was die voorin het gay zaaltje haar vriend zat te pijpen. Ze verplaatsten zich naar het grote bed en de dark room. Zij werd door haar vriend lekker gevingerd. Wij mochten alleen op afstand toekijken. Een enkele man die te dichtbij kwam werd vriendelijk verzocht iets meer afstand te nemen. Zo hoort het ook. Grenzen zijn grenzen.

Dit stel ging rond 14:45 weg. Even later kwam er een ander stel binnen. De vrouw gaf aan nog wat te moeten wennen. Ik kleedde mij snel uit zodat het wennen ook wat sneller ging. Na aanvankelijk alleen met haar vriend gespeeld te hebben, wilde ze gaandeweg toch ook wel met mijn keiharde pik van 18 x 6 spelen. Zo kon ik ook haar prachtige benen, billen, borsten en uiteindelijk haar geweldige kutje verkennen.

Lekker likken, neuken, trekken, strelen, kussen... Wat een geile bedoening was dat.Volgens mij beviel het haar uitstekend. Vrijdag de dertiende is/was een geluksdag.

Op een gegeven moment was het echt tijd om te gaan, die vervloekte parkeermeters ook...

Eenmaal buiten kwamen we elkaar na circa drie kwartier nog tegen. Een teken van herkenning. We zwaaiden nog even.

Hoop jullie snel weer te ontmoeten, stuur maar een pb-tje leuk stel waarvan de naam nog niet bekend is.

Groetjes,

Stefan 18 x 6
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten