Gisteren om 14:30 bracht het lot mij naar Hilversum. Hilversum is ook een heel mooi en net bioscoopje, alleen iets kleiner dan Amersfoort. Het was beneden wel lekker druk en een beetje warm, de mannen hadden het zichtbaar gezellig met elkaar. Aangezien ik toch hetero ben, eerst maar even wezen kletsen met Leon en buiten een lekker sigaretje genomen (nog steeds niet gestopt, sorry). Op dat moment stapte er net een druk babbelend stelletje naar binnen. Een leuk stel om te zien, aardige vent, mooie lange slanke vrouw. Zij droeg een zwarte legging met daaroverheen een strak jurkje, liep op hoge hakken. Toen ik later beneden kwam zaten ze al verstopt in een hoekje in de filmzaal. Alle geinteresseerden op oorlogssterkte opgesteld tegen de achterwand (eigenlijk best komisch om te zien, hi hi). Een minuutje of wat later, stonden ze weer op en gingen koffie tappen. We babbelden even wat over de koffie en de drukte beneden. Waarop zij zachtjes zei: het wordt vanzelf zo meteen etenstijd, dan is het vanzelf wel rustiger.. Deze mensen waren al eens eerder in de bios geweest en lieten zich niet meteen van hun stuk brengen met al die aandacht. Ik ben nog een beetje aan het rondkijken geweest, naar de film, even naar boven enzovoort. Toen ik weer langs liep zaten zij op de bank en waren inmiddels iets luchtiger gekleed. Aan de overkant stond een kale jongen met een mooie grote pik (kan ik ook nog zien) uitdagend te spelen, ik had de indruk dat zij wel een beetje geil werd van hem... Ik vind haar, ook nu ik er nog over schrijf, een prachtvrouw, om te zien, echt aantrekkelijk, en bovendien spontaan en vriendelijk. Helaas was ik er inmiddels achter gekomen dat de twee paracetamol die ik eerder die middag had genomen tegen een spierblessure in mijn been, hun verdovende werking goed hadden gedaan.

Om kort te gaan, kreeg ik gewoon geen stijve meer. Is dat balen. Ik heb toen besloten om verder een beetje op de vlakte te blijven, want zonder gereedschap kan je natuurlijk niet de actionman uit hangen. Even later vond ik het leuke stelletje in de bios. Zij zat inmiddels aan de "open kant" van de drie stoelen, haar partner zat haar lekker te vingeren en zij hing een beetje met haar been over zijn knie. (En dat lijkt mij toch een hint als: "kom er even gezellig naast zitten" !!!). Even ging er nog iemand naast hun zitten met een mooi leren setje aan. Maar iets later stapte hij weer op. Was er iets mis? Het bleef enige tijd stil. mannen draaiden wel wat om de hete brij heen maar durfden niet naast haar te zitten. Ik vond dat jammer voor haar, dus Ik heb uiteindelijk, met mijn nog niet half capabele zwengeltje, de knoop doorgehakt en ben er gezellig bij gaan zitten. Ondanks mijn manco, werd ik nu toch wel heel geil hier van. Ik vroeg of ik haar aan mocht raken, en na even overleg met haar partner was dat prima. Wat een genot om deze beauty te mogen strelen, haar borsten kussen pfff. Haar hand zocht een weg naar mijn kruis, ik schrok een beetje. Samen kusten haar partner en ik haar borsten en op de hand van haar liefste kwam ze schokkend aan haar hoogtepunt. Nog nauwelijks daarvan bijgekomen dook ze nu in mijn schoot en naam mijn softy in haar mond. (Hij wilde nog wel half groeien, maar het was echt hopeloos. Misschien zit het dan op zo'n moment ook nog tussen je oren. Ik denk dat alle mannen dit wel eens gehad moeten hebben). Maar wat werd ik heerlijk verwend! Een andere jongen, stond zich stevig af te trekken en was helemaal geobsedeerd door haar lekkere kontje, want nu goed zichtbaar moest zijn, nu zij mij lag te pijpen. Wat een feestje!
Na deze heerlijke verwenpartij, hebben we nog even na gekletst en een bakje koffie genomen. Het was inmiddels op een enkeling na, leeg in de bios.... Tsja, etenstijd
Lief stel, het was mij een eer en genoegen! Misschien onnodig toe te voegen dat ik ontzettend van jullie genoten heb. Ik hoop jullie zeker nog eens tegen te komen!
Kus, Marco