Regelmatig maken mijn vrouw en ik als we ergens zijn, gebruik van een sexbioscoop. Het komt daarbij nog al eens voor dat er een slechte sfeer hangt. B.V Mannen die liggen te slapen. Dat er gerookt wordt,dat het zo vies is dat je niet durft te gaan zitten etc.
Ik merk dat mijn vrouw daarop erg gevoelig is en er dan ook weinig zin in heeft.
Afgelopen vrijdagavond zijn we naar Hilversum geweest en wat een verademing is dit, in vergelijk met andere.
We werden zeer vriendelijk welkom geheten en zijn naar beneden gegaan. het was er geweldig schoon en geen rooklucht. de heren die er zaten waren niet opdringerig maar eeder zeer galant.
Ze boden aan, wat te drinken te halen en er heerste een prettige sfeer. Mijn vrouw kwam lekker in de stemming.
We hebben lekker in de filmzaal met elkaar zitten vrijen. Waarop 2 van de 4 heren na genoten te hebben van ons spel weer vertrokken.
We waren daarna nog maar met zijn vieren. Mijn vrouw vond het leuk om te gaan staan en met haar handen over haar jurk te wrijven en ons de glorie van haar borsten en billen eens goed te tonen.
Toen ze over haar slip ging werd er behoorlijk getrokken door ons.
Na lekker opgewonden te zijn, zijn we naar het matras gegaan en heeft ze ons drieen eens heerlijk laten genieten.
We hebben netjes gezamelijk alles opgeruimd en schoongemaakt, en gezamenlijk zijn we weer naar boven gegaan.
Wij hebben genoten en de twee mannen waren in hun nopjes.
Heren bedankt.
Bioscoop beheerder bedankt, en als we met zijn alle zorgen dat het zo blijft, weten wij zeker dat er nog vaker stellen en dames komen die er plezier in hebben.
zo kan het ook!!!!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: zo kan het ook!!!!
ik wilde ook even reageren. Ik ben het helemaal met jullie eens. Een fijne gelegenhied waar je rustig jezelf kunt zijn. Ik ben er 2 weken terug voor het eerst binnen gegaan. Werd vriendelijk gewezen naar de trap....kon het eerst niet vinden ....daarna schoon en echt geen achterkamertjes sfeer . Ook de darkroom is mooi en schoon en heeft voldoende om de fantasie te prikkelen. Ik had het geluk dat er een leuk stel was waar ik met respect en wederzijds goedvinden leuk mee heb gespeeld . Al met al een aanrader ...
Dank jullie ( team van Hilversum) wel !
Dank jullie ( team van Hilversum) wel !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten