Voorbereiden op de eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Jongegozer
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2020 10:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Voorbereiden op de eerste keer

Bericht door Jongegozer »

Heey allemaal!

Ik zit met veel plezier door de forums heen te lezen!
Heerlijke verhalen en mooie foto's waar ieder trots op mag zijn.
Ik zelf zou dat nog wat moeilijk vinden.

Ik zal mijzelf even voorstellen ik ben een jonge en gezellige gozer van 25.
Al langere tijd ben ik denkend om wel of niet eens langs te gaan bij een van de vestigingen.
Nu vind ik het erg spannend en heb ik wel het gevoel om ook eens een man te verwennen en misschien ook wel door een man verwend te worden.

Super spannend als ik er aan denk.
Maar nu vraag ik me echt af hoe gaat alles in ze werk?
Onder andere de glory holes en verder rondom in de ruimtes. Het kijken naar andere stellen en misschien wel mee kunnen/mogen doen lijkt me een heerlijk idee.

Hoe moet ik me dat voor me zien ? Kan dat zomaar ? Of werkt dat allemaal anders.

Hopelijk kunnen meerder mensen hier mij wat uitleg geven. Hoe meer hoe beter.
Xx hoor het graaag
AC-DC
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 aug 2020 21:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Voorbereiden op de eerste keer

Bericht door AC-DC »

Hee @Jongegozer, begrijpelijk hoor, je bent niet de enige die het vooraf heel spannend vindt. Maar je hoeft je geen zorgen te maken, want je hebt wat er gebeurt zelf in de hand.

Als je niet op een themadag komt kun je om te beginnen net zoveel kleding aanhouden of uittrekken als je zelf wil. Op een jongerendag kun je ook nog eens gratis naar binnen.

Als je dan eenmaal binnen bent zijn er zalen met verschillende films (ik ken zelf alleen EC Amersfoort trouwens), waar je om te beginnen even kan rondkijken. Er zijn ook lockers met sleutel aan een armbandje waarin je evt spullen of kleding kan opbergen (gratis). Je hebt alleen een euromunt nodig, die er ook weer uitkomt als je hem weer open maakt.

In de zalen zul je waarschijnlijk zien dat er anderen naar de films kijken en meestal ook naar elkaar en hier 'ontstaat' soms iets uit. Als je als man naast een man gaat zitten kan zijn hand richting jouw dijbeen gaan en verder, en als beiden het prettig vinden kan dit natuurlijk steeds verder gaan. Als er iemand naast je komt zitten en je wilt liever even niets, dan gewoon zeggen en je wordt met rust gelaten. Ook als je wel iets wil, maar alleen met condoom, gewoon duidelijk zeggen! Als er een stel lekker bezig is en je hebt interesse, ga je er bij staan (niet met je neus er bovenop) en ze zullen je wel duidelijk maken of ze je er bij willen - en je kan het natuurlijk gewoon vragen; gewoon vriendelijke communicatie is alles (ik heb weleens de indruk dat sommigen denken dat praten verboden is).

Hopelijk heb je hier iets aan, en er zullen ook wel anderen reageren lijkt me. Je kan me evt ook een PB sturen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten