Eerste ervaring

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Blondy26
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jun 2021 19:29
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Eerste ervaring

Bericht door Blondy26 »

Nou vandaag dan de stoute schoenen aangetrokken en in de auto gestapt.
Eenmaal aangekomen kreeg ik een korte rondleiding, waarna ik "alleen" werd gelaten.
Bij de kluisjes heb ik mijzelf uitgekleed, tot een sexy setje dan. Meteen helemaal naakt ging mij net even te ver. 😜
Plaatsgenomen in de bioscoop, naast een vriendelijke meneer.
Ik was best even zenuwachtig, maar voelde mij al gauw meer op mijn gemak. Deze vriendelijke meneer begon mij na een tijdje kletsen zachtjes op mijn been te strelen, en vroeg of dit oke was. Heel attent. :D
Heel rustig aan streelde hij steeds iets verder omhoog, en ging eens over mijn borsten heen. Steeds mijn reactie goed in de gaten houdend, of ik mij er wel prettig bij voelde. Dankzij deze meneer heeft de rest er ook de lol van gehad haha, omdat hij zo voorzichtig steeds iets verder ging voelde ik mij steeds meer op mijn gemak en vond ik ook meer goed.
Er kwamen steeds meer handen bij die mijn hele lijf streelde, wat mij erg opwondt. Ik schijn nogal nat te zijn geweest. :lol:
Het bovenstukje van mijn setje ging al gauw uit, waar men ook gretig gebruik van maakte haha.
Ik werd door de mannen omstebeurt gevingerd, door sommige ook gebeft terwijl ik over mijn hele lijf handen voelde. Heel geil allemaal. 😊 Af en toe werd mijn hand richting een stijve pik bewogen, welke ik dan voorzichtig begon af te trekken. Zelf iniatief nemen vond ik nog wat spannend, dat komt een volgende keer vast wel wat meer. 😜
Na een korte break besloten we richting het bed te gaan. Hier heb ik mij heerlijk door een aantal laten nemen. Ik werd er echt enorm geil van om geneukt te worden terwijl er zo veel andere mannen omheen stonden en aan mij zaten. Omstebeurt namen ze mij, ik kreeg ook nog een lading zaad over mijn buik heen.
Ik wist af en toe niet waar ik het zoeken moest. 🙈
Het was te overweldigend om naast hard geneukt te worden ook nog knap te kunnen pijpen haha, daar kunnen we de volgende keer misschien wel aan werken. 😜
Voordat iedereen zijn gang had kunnen gaan was het helaas tijd om te gaan, de cinema ging sluiten. Misschien volgende keer iets eerder komen haha.

Al met al voor mij een geslaagde eerste keer, wie weet kom ik gauw nog eens langs. :D
Degene die er bij waren bedankt, misschien tot gauw. ;)
MrMarcel64
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 sep 2016 16:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door MrMarcel64 »

Hoi Blondy
Wij waren het stel dat ook in de bios was
Fijn om te horen en lezen dat je zo respectvol behandeld bent en je genoten hebt.
Misschien treffen we elkaar weer eens ergens op een goed moment.
Gebruikersavatar
Blondy26
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jun 2021 19:29
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door Blondy26 »

Wellicht treffen we elkaar nog eens, was voor mij in ieder geval voor herhaling vatbaar. 😄
Heel fijn dat de mannen respectvol waren, dat heeft mijn ervaring zeker positief gemaakt.
Ook het personeel wat toch even vaker kwam checken of alles goed ging was heel prettig.
Wellicht tot de volgende keer! :D
Lover4you
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jun 2021 19:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door Lover4you »

Kus blonde
Ik vind het knap dat je als vrouw alleen de stoute schoenen heb aan gedaan. Vaak komen ze als stel of met een meester.
En ik baal dat ik niet langs ben geweest ik twijfelde nog maar ik ga volgende keer ook op 1 juli naar Hilversum en maandag ben ik in Amersfoort

💋 Ron
Ray1975
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2021 19:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Wilde westen
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door Ray1975 »

Wat super dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. Mijn collega mannen zijn best wel beschaafde mensen :D . Helaas heb ik je gemist maar zo te lezen kan een herhalingsbezoekje niet uitblijven. Als je maar geniet van het leven, toch?
Materazi
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 dec 2018 16:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door Materazi »

@Blondy26

Dit is dan mijn kant van ervaring, ik had al het vermoeden dat jij naar Hilversum zou komen.
Plots zag ik dat je er toch was, ik maakte vaart om je te mogen bewonderen, toen ik de EC binnenkwam trof ik je op de bank aan in de cinema omringd met mannen.
Ik ben die jongeman die je als 1e nam op het bed, vervolgens gaf ik de plaats vrij aan een vriend, wat lag je heerlijk op positie en liet je je gaan.
Het was zo geil om je zo te zien en mee te maken, vervolgens nam ik het over van de overige heer en hebben we heerlijk geneukt totdat het tijd was.

Ik bedank je voor de geweldige ervaring, je bent echt prachtig om te zien, heerlijke lijf, mooi gezichtje wauw!

Ik hoop je ooit weer te treffen.

x

Materazi
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1559
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Hi Blondy26,

Wat leuk dat je een verslag hebt geschreven over je eerste ervaring gisteren in EC Hilversum, en nog leuker om te lezen dat alle mannen je een prettig gevoel gegeven hebben. Zo hoort de sfeer bij EroticCinema ook te zijn.
Hopelijk tot snel!

EroticCinema Hilversum
Sjoerd
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 dec 2017 09:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door Sjoerd »

Super stoer dat je alleen gegaan bent en je verlangens hebt gevolgd!

Tof dat je er een mooi verhaal over hebt geschreven. Ik geniet al mee als ik je ervaring lees :)

De mannen die erbij waren hebben veel geluk gehad. Hopelijk heb ik volgende keer het geluk om erbij te zijn.

Xxxx
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door Pleasuretown »

Blondy stoer van je dat je de stap hebt genomen om naar de erotic cinema te gaan. Verbaasd mij ook weer niet omdat er ook al vele voor je zijn geweest maar gelijk alleen is echt heel dapper! :D ;)

En leuk te horen dat het een erg geslaagde eerste bezoek is geweest waarin de heren ervoor gezorgd hebben dat je je op je gemak voelde en tevens je geile fantasieën zijn uitgekomen. Zou leuk zijn je eens te treffen in de cinema, arnhem is ook erg leuk met leuke ruimtes en toestellen. :P

Veel plezier !

Groet Pleasure
ThomNB
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mar 2021 12:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door ThomNB »

Wat heerlijk om dit te lezen. Eerste ervaringen zijn belangrijk, wat fijn dat je geile avontuur zo respectvol, en leesbaar, als groot succes verlopen is. Voor herhaling vatbaar voor iedereen als ik dat zo zie.

Binnenkort doe ik mijn eigen eerste bezoekje aan de EC, hopelijk morgen bij de GB. Wie weet ontmoeten we elkaar dan. X
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten