Hoi,
wil graag komende travo- party mijn debuut als "Britney" maken, maar hoe zijn de omkleedmogelijkheden? Kan niet van huis uit als "slet" op stap, maar heb ook geen zin me in een donker hokje/hoekje te moeten verkleden.... Iemand raad of daad? En, o, ja..., is er ergens een rokershoekje? #durft te vragen? En heren & travo-dames, het is mijn eerste keer, dus wellicht een tikkeltje verlegen nog....,
britney.
Omkleedmogelijkheden Hilversum
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Omkleedmogelijkheden Hilversum
leuk britney,
ik ga ook voor eerste keer naar deze bijeenkomst. ik ben wel eerder in sc hilversum geweest. Er zijn dus lockers en in dezelfde ruimte (de hal) /annex zit hoekje waar je rustig kunt verkleden. Er is daar wel weinig licht dus....neem een kaars mee haha ...maar met een beetje goede wil lukt het wel ...en anders help ik je wel haha en binnen is het toch donker haha ...
spannend ...kusss
ik ga ook voor eerste keer naar deze bijeenkomst. ik ben wel eerder in sc hilversum geweest. Er zijn dus lockers en in dezelfde ruimte (de hal) /annex zit hoekje waar je rustig kunt verkleden. Er is daar wel weinig licht dus....neem een kaars mee haha ...maar met een beetje goede wil lukt het wel ...en anders help ik je wel haha en binnen is het toch donker haha ...
spannend ...kusss
Re: Omkleedmogelijkheden Hilversum
Hoi Britney,
Ze hebben in Hilversum boven genoeg ruimte om je te verkleden maar hebben geen rokersruimte.
Als je wilt roken moet je even naar buiten.
Groetjes
Ze hebben in Hilversum boven genoeg ruimte om je te verkleden maar hebben geen rokersruimte.
Als je wilt roken moet je even naar buiten.
Groetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten