Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
LustForEver
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jul 2018 13:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door LustForEver »

Heb haar beloofd een verslag te schrijven, en nu worden het er twee in één - zoals Suikerpopje ze zelf ook graag heeft...

Vorige week dinsdag zag ik het bericht dat ze zou komen - wist ik veel dat ze veel vaker zou komen die middag. Ik ging met een smoes van werk en was al vroeg in de cinema, naakt ook al was het dinsdag en al snel op volle sterkte in gespannen afwachting... Zou ze echt komen? Had maanden eerder al contact met haar gehad maar toen ging het onverwacht niet door - maar dat speelde geen rol bij m'n twijfel, die conversatie zag ik later pas weer terug in m'n prive berichten, toen we samen nog even aan het nagenieten waren.

Rond het afgesproken tijdstip kwam ze binnen. Lang, blond, goed gevuld, een heel vriendelijk gezicht met een ondeugende glimlach, blij verrast dat ze met haar nickname werd begroet direct bij binnenkomst. Ik wist wel wie zij was, maar andersom natuurlijk niet. Het was niet druk, er waren nog twee andere mannen, ook naakt en blijkbaar in afwachtig van haar komst, en later voegde Chandon zich ook bij het gezelschap. De begroeting brak het ijs al snel, net zo snel als haar kleren uit gingen en haar weelderige lichaam alleen nog werd bedekt door een zwart jurkje. We namen elkaar mee naar het bed achterin de cinema en begonnen snel hartstochtelijk te tongen. Ik voelde haar opwarmende lichaam, haar volle borsten onder haar zwarte jurkje en ook al snel hoe ongelooflijk nat ze was. Dat beloofde wat!

Al snel lag ze op haar rug op het leer met mij gulzig likkend tussen de volle schaamlippen van haar heerlijk kale kutje en een van de aanwezige harde lullen in haar mond (daarover meer in het tweede deel van dit verslag). Ze was zo willig, geil en gulzig dat ik al snel niet meer te houden was, ik deed m'n condoom aan en kroop bovenop haar. Inmiddels had ze een harde lul in haar mond en een andere in haar hand en ze leek er volledig in op te gaan, zoals ze hoorbaar genoot toen ik als eerste de lusten in haar kut kon vullen met mijn pik op volle sterkte.

Ze liet zich met een enorme gretigheid en volledige overgave keihard neuken terwijl ze grommend de andere mannen beurtelings naar binnen zoog of bedreven af bleef trekken. Zonder enige vorm van twijfel of schaamte, geen enkele terughoudendheid terwijl ze genomen en tastend bedolven werd door vier bloedgeile kerels, het ging haar en ons echt alleen maar om de pure lust, de zoete maar ook best harde sex - het harde kletsen van de stoten van mijn lijf tegen het hare kunnen ze boven gehoord hebben. En met mijn handen beurtelings om haar volle heupen en haar geile kont en natuurlijk onder dat zwarte jurkje rond haar heerlijk stevige borsten maakten het me onmogelijk het eindeloos vol te houden zoals ik wel gewild had - ik verdween in een draaikolk van genot en kwam met een paar harde stoten zinderend klaar. Het was zo ongeloolijk krachtig dat ik even buiten mezelf was.

Daarna liet ik de eer aan Chandon, wiens harde stoten een stuk langer aanhielden en die zeker ook tot boven geklonken moeten hebben, en Suikerpopje leek tussen het pijpen door te brullen van genot. Wat een ongelooflijk gretige wulpse sexgodin! Ook een van de andere mannen kende ik van naam van het forum of de chat - ImperfectAnomaly, een jonge gast met een opvallend grote paal. Ik moedigde hem aan haar ook te neuken want ik zag hoe ze geen genoeg van dat formaat kon krijgen in haar mond. Die aanmoediging liet hij zich niet twee keer zeggen en al snel verdween ook hij volledig in Suikerpopje. Wat een ontzettend geil gezicht. Ik probeerde ondertussen zelf weer op krachten te komen, wat me bij het schouwspel op het bed ook niet zo gek veel moeite kostte. Het neuken van de mannen ging maar door omdat er steeds vriendelijk plaats gemaakt werd zodat Suikerpopje geen moment tekort zou komen. Wild kronkelende dampende sex.

En toen het volgende condoom weer naadloos om mijn gereanimeerde pik zat mocht ik haar opnieuw bestijgen. Ze lag nog altijd op haar rug te kronkelen van genot van al die handen om haar lijf en de doorpompende pikken in haar mond. Deze keer legde ze haar lange benen op m'n schouders en dat bood voor mij echt de perfecte houding tot haar gretige kutje. Mijn handen konden weer overal goed bij, haar goddelijke kont, haar ronde heupen, haar fantastische borsten. Alleen was het te donker om te zien hoe ze al die lullen rond haar hoofd tot extase wist te brengen. Ik las later in haar verslag hoe die opvallende grote paal zijn lading volledig in haar mond mocht schieten en hoe ze daarvan genoten heeft - daar had ik graag naar gekeken terwijl ik haar onvermoeibaar door kon neuken. Maar ook aan dat geile feest kwam onvermijdelijk een heerlijk eind toen ik met mijn handen rond haar heerlijke borsten masserend voor de twééde keer in haar mocht spuiten - een intens genot dat alweer veel te lang geleden was...

En dan afgelopen donderdag!

Nog geen tien dagen later trof ik haar weer, op de naaktdag, weer op het afgesproken tijdstip. We herkenden elkaar, zoenden elkaar kort maar innig, ze ontdeed zich van haar kleren en we besloten weer bij het bed achterin te beginnen. Het was veel drukker! Halverwege telde iemand voor haar op dat er maar liefst 10 hitsige mannen voor haar klaar stonden wat haar een tevreden "nice!" ontlokte. Ze was er onverminderd klaar voor al was ze al een heel eind op stoom.

Ze wist dat ik deze keer echt maar weinig tijd had, maar een weerzien ook niet kon weerstaan. Dit tweede deel wordt dan ook wat korter. Ik wachtte haar uiteraard naakt op het handdoekje op het bed op, ze kwam naar me toe, boog zich over mijn naakte lijf en zoog mijn nog niet helemaal harde lul zonder enige aarzeling diep haar mond en keel in. Oh. My. God. Ik ben zelden zo ontzettend hartstochtelijk gepijpt. Zo vol overgave, gepassioneerd, diep, zonder enige aarzeling, dit was geen pijpen meer maar verslinden! Alsof ze me zelf helemaal naar binnen wilde zuigen....

Ik wilde haar bovenop me trekken om haar liggend op m'n rug te nemen, maar iemand had haar van achteren al zo ongelooflijk hard te grazen dat ze geen kant op kon of wilde. Ze kreunde en gromde van genot, ze werd op een werkelijk keiharde manier geneukt. En toen ze m'n paal heel even rust gunde om luidruchting te kunnen brullen door het genot dat ze van achteren beleefde, nam ik de kans een condoom om te doen, maar toen stortte ze zich terwijl ze snoeihard en regelmatig gestoten werd weer op mijn pik en begon het diep zuigen opnieuw. Hemels.

Ik bewoog met de harde stoten vanachter haar met haar mee en voelde haar heerlijk volle naakte borsten onder datzelfde zwarte rokje meebewegen tegen de binnenkant van mijn dijen - echt een ongelooflijk geil gevoel, zodat ik alweer bijna klaarkwam terwijl ze mijn harde paal helemaal leek op te slurpen. Pijpgodin! Maar ik wilde nog niet komen en haar zo graag op me! Ik vroeg het haar, wil je alsjeblieft even bovenop me komen zitten?

En dat wilde ze wel! Haar natte dijen rond mijn heupen positioneerde ze zich perfect om mijn inmiddels weer keiharde lul in zich te laten verdwijnen. Het was ook weer onbetaalbaar geil om haar zo een tijd te mogen neuken, vooral met haar grote stevige borsten naakt op en neer dansend vlak voor mijn ogen - echt een ontzettend opwindend, schitterend uitzicht dat ik nooit meer kwijt raak! Maar toen gebeurde er iets onverwachts.... Een of andere manuele kunstenaar wist rond mijn pik haar klit te bereiken wat haar onverwacht nog extra deed schokken en mijn pik bovendien ook niet onberoerd liet - net even wat meer stimulus dan ik verwacht had... Dat hield ik dan ook niet lang vol en ik mocht haar toen inmiddels voor de derde keer volspuiten.

Daarna moest ik helaas echt naar werk dus met de nodige tegenzin verliet ik de berg stomende geile kerels op en rond haar heen. Toen ik me gewassen en aangekleed had wilde ik haar nog even gedag zeggen, maar dat bleek onmogelijk: ze lag alweer op haar rug te genieten van een volgende man die zich met overgave op haar gestort had terwijl ze haar mond vol had met weer een andere dikke paal. Ik heb Chandon, ook weer paraat, gevraagd haar mijn hete groeten te doen, ik neem aan dat dat gelukt is. Dank Chandon, maar vooral heel veel dank Suikerpopje, het waren twee onvergetelijke ontmoetingen en ik ben er nu ik alles weer zo voor me zie weer zo ontzettend hitsig van je dat ik niet kan wachten op een volgende date...
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door Chandon »

Mooi verslag! “Onbetaalbaar geil” is priceless😎
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door Suikerpopje »

Liefie.. wat een heerlijk bericht..
Ik krijg er een kleur van.. dankjewel 💋

En nu heb ik wéér zin! 😜

Tot snel schatje
X Suikerpopje
Gebruikersavatar
PaddyWaddy
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door PaddyWaddy »

Doorspekt met geilheid, mooi verslag!
Gebruikersavatar
sexy-boy1
Berichten: 148
Lid geworden op: 02 jan 2009 20:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door sexy-boy1 »

Hmmm....nu wil ik haar ook wel ontmoeten
Gebruikersavatar
dirty_harry
Berichten: 54
Lid geworden op: 05 feb 2009 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Best
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door dirty_harry »

Wauw!
Goed verhaal. Mooi en geil beschreven. Ik ben nu ook wel benieuwd naar Suikerpopje. Wat een lekkere en lieve nickname trouwens. Goed bedacht!
Ik hoop haar snel eens te ontmoeten.

dirty Harry
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door Imperfectanomaly »

Mooi verslag :mrgreen: Het was leuk, tot snel!
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door bikerontheroad »

GEIL verhaal,maar weer een keer naar hilversum
Bishop256
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2023 07:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door Bishop256 »

Is zeker een mooie en geile verschijning die Suikerpopje. Goed om te lezen dat ze die donderdag genoot van het geneuk achterlangs terwijl jij gepijpt werd. De man in deze kwestie was ik namelijk en ik genoot er ook van om deze dame achterlangs lekker te neuken. Naast een lief snoetje een goddelijk lichaam heeft ze ook een zalige kut. Hoop haar snel weer eens te zien en te neuken.
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Twee keer Suikerpopje... Wow, wow en nog eens: wow!

Bericht door Suikerpopje »

Bishop256 schreef: 08 jun 2023 06:49 Is zeker een mooie en geile verschijning die Suikerpopje. Goed om te lezen dat ze die donderdag genoot van het geneuk achterlangs terwijl jij gepijpt werd. De man in deze kwestie was ik namelijk en ik genoot er ook van om deze dame achterlangs lekker te neuken. Naast een lief snoetje een goddelijk lichaam heeft ze ook een zalige kut. Hoop haar snel weer eens te zien en te neuken.
Dat hoop ik ook…
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten