Ik zal voor het eerst naar de EC komen (Hilversum of Amersfoort) en zoek iemand die mij lekker lang willen beffen. Met rollende ogen tot dat ik trillend klaar kom maar je gaat door likken met aandacht op mijn clit. (She can handle it, )
Door twee mannen genomen worden is ook lekker, een in mijn mond en de ander met zijn hoofd tussen mijn benen.
Het wordt morgen of volgende week donderdag. Laat me weten of jij houdt van pussy likken.
Ik weet er wel één…Zaadtank020! Hij kan het wel waarmaken
Succes morgen..groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad
Zie ook mijn reactie bij Amersfoort. Kutjes verwennen heb ik zeker wel zin in, laat maar weten of het Hsum of Afoort wordt. Beide zijn goed te bereiken voor mij.
geile groet
Cocca
1.98m zwemmer, bi top en naturist als het weer het toelaat.
Ervaring met clubs, sauna's en bioscopen in binnen- en buitenland. Altijd zin in een (thuis)feestje of date met de juiste klik.
Ik hou me graag aanbevolen. Ik kan uren lang aan je kutje likken, ik vind het zelf erg opwindend om je te zien komen en komen. Ik kom uit Amsterdam, 28j. Stuur maar pb, dan kunnen we wat afspreken ^^
Hopelijk tot snel!
- Adam
Baard, lichtgetint, beetje fors, dikke pik (zie "stel je zelf eens voor". Hou van beffen.