Naaktdag
- Tool
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Naaktdag
Hallo, ik krijg af en toe het idee dat het niet zo gewoon is dat men naakt rondloopt in de Cinema. Dat idee krijg ik een beetje van het feit dat er een speciale dag voor is zelfs. Niet dat ik klaag hoor, de laatste keren dat ik geweest ben werd het wel verlangd, maar ik vroeg het me ineens af.
-
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Naaktdag
Toch komt het regelmatig voor en laat je vooral niet weerhouden als je daar zelf zin in hebt, de kluisjes zijn er niet voor niets.
-
- Leeftijd: 66
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ik heb de zelfde ervaring verleden week was ik ook de enige die naakt was ,mijn billen pik en ballen zijn lekker betast en daarna ben ik gepijpt al is het wel leuker als er meer mensen lekker naakt rondlopen.
-
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
tja, leuk....wat is 'normaal'?
Wij komen bij elkaar in een gelegenheid om met elkaars piemels te spelen en elkaar te pijpen, beffen' neuken, vastbinden etc.is het dan 'normaal' om naakt rond te lopen?
Ik zou me dat maar niet afvragen.
Was je nou bij v en d of op het centraal station........dan zou ik me dat wel afvragen, haha!
Wij komen bij elkaar in een gelegenheid om met elkaars piemels te spelen en elkaar te pijpen, beffen' neuken, vastbinden etc.is het dan 'normaal' om naakt rond te lopen?
Was je nou bij v en d of op het centraal station........dan zou ik me dat wel afvragen, haha!
- Billy Bumper
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 53
- Contacteer:
Ik droom regelmatig dat ik naakt ben op straat of in een winkel... maar in werkelijkheid zou ik dat nooit durven. Ook in de cinema is het best eng om je als eerste helemaal uit te kleden maar dat ga ik toch een keer doen want het lijkt me reuze geil. Maar het is goed dat er een naaktdag is dan is het toch meer vanzelfsprekend.
Nou hoop jullie woensdag te zien en te voelen. Jullie mogen overal aankomen hoor!
Nou hoop jullie woensdag te zien en te voelen. Jullie mogen overal aankomen hoor!
- Tool
- Contacteer:
Mjah. Op Centraal kunnen ze er helemaal niet om lachen. Gelukkig heb ik nu een rijbewijs.trymeout schreef:tja, leuk....wat is 'normaal'?

- driekeerpotent
- Leeftijd: 54
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
ik ben ook meestal de enige die naakt loopt op een gewone dag maar ik trek wel altijd de aandacht en ze willen wel altijd aan mijn (best wel grote) lul zitten ,maar vind het jammer dat ik vaak niets te zien krijg,kick zelf ook op een grote lul te zien.Billy Bumper schreef:Ik droom regelmatig dat ik naakt ben op straat of in een winkel... maar in werkelijkheid zou ik dat nooit durven. Ook in de cinema is het best eng om je als eerste helemaal uit te kleden maar dat ga ik toch een keer doen want het lijkt me reuze geil. Maar het is goed dat er een naaktdag is dan is het toch meer vanzelfsprekend.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Ik sluit me aan bij driekeerpotent. Ik vind het leuk om naakt met een stijve lul rond te lopen (al dan niet op een naaktdag), en daar mag best naar gekeken worden. Maar ik ben niet ho of bi, en sommige mannelijke aandacht gaat me soms iets te ver. Even voelen of trekken is wat mij betreft best, maar daar blijft het dan ook bij.
P.S.
Misschien is een korte toelichting toch op zijn plaats:
ik vind het bepaald niet opwindend om ongevraagd door één of meer mannen met de lul uit de broek te worden benaderd.
Ik begin nu ineens een beetje te begrijpen hoe vrouwen zich soms in de EC voelen...
P.S.
Misschien is een korte toelichting toch op zijn plaats:
ik vind het bepaald niet opwindend om ongevraagd door één of meer mannen met de lul uit de broek te worden benaderd.
Ik begin nu ineens een beetje te begrijpen hoe vrouwen zich soms in de EC voelen...
Dikke XL paal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten