zat vandaag eens de oude PB tjes en (waar) gebeurde verhaaltjes te lezen van de belevenissen in EC-Hilversum waar ik een regelmatige bezoeker ben, kwam vervolgens het volgende verhaal tegen van mijn belevenis een jaar geleden en wilde dit jullie niet onthouden gewoon om lekker leesplezier te hebben van een waar gebeurd verhaal. dus hierbij nogmaals het verhaal.
Een oude vlam uit Breda (F) was over. Hij is mijn “partner in crime” sinds we elkaar kennen. Een stoute man die geniet van de erotische belevenissen van mij en mijn lief, bij de forumleden bekend onder de naam Sir Humpalot. Geïnspireerd door alle verhalen wilde F ook wel eens zo’n actie meemaken. We zijn met zijn drietjes naar de EC in Hilversum gegaan, voor ons alle drie een nieuwe ervaring.
Het was heel rustig. Er waren maar een paar mannen. Er liep wel een travo, geheel in het zwart gekleed, met ultrakort miniplooirokje, rond die het op zich nam om ons rond te leiden. Sympathiek!
Toen we rondgekeken hadden zijn F en ik eerst maar eens in de bios gaan zitten. Daar begon F heerlijk met mijn borsten te spelen. Iets waarvan ik vrijwel altijd onmiddelijk in de stemming kom. Even later kwam ook mijn Sir bij ons zitten en deed mee in de actie. Algauw stond hij voor me en liet ik zijn heerlijke lul sensueel in en uit mijn mond glijden. Met lange halen pijpte ik hem zo diep mogelijk. Waarbij ik natuurlijk wel oplette wat voor effect mijn actie op de toeschouwers had.
De travo bleef steeds in onze buurt, en liet blijken onze activiteiten wel te kunnen waarderen. Toen hij echter aanstalten maakte om F te gaan verwennen, werd hij meteen naar de Sir doorverwezen die per slot van rekening verklaard bi is.
Dat viel meteen in goede aarde. Mijn Sir sloeg aan het pijpen, tot zicht- en hoorbaar genoegen van de travo. Omgekeerd liet de travo zich ook niet onbetuigd en nam die heerlijke lange paal van mijn lief onderhanden. Ondertussen werd ik gevingerd door F.. terwijl ik genoot van de geile aanblik.
Er ontsond een heerlijk mega geil sfeertje waarbij we allemaal van elkaar wisten dat wat we aan het doen waren, iedereen tot grote geilheid inspireerde.
Ook ik kreeg de forse pik van de travo te zuigen. Ik deed flink mijn best het hem naar de zin te maken. Op zeker moment wisselde ik tussen de lange harde paal van mijn lief, en de snoeiharde dikke lul van de travo. F is meer een voyeur en bekeek het tafereel van een afstandje.
Om hem ook de gelegenheid te geven mee te spelen, zijn we naar het bed in de darkroom verhuist. Daar waren al een stel heren bezig.. Een meneer lag op het matras en werd gepijpt. Al gauw ging de Sir zich ermee bemoeien en nam het pijpwerk over. Ik ging er naast liggen, werd gevingerd en gelikt door F. De travo speelde met mijn borsten en begon geil commentaar te geven. Teksten als: wordt je zo lekker gelikt, slet? Vind je lekker he.. zo te geilen. Beste lezers, dergelijke taal op het goede moment uitgesproken, maakt mij helemaal wild. De toon was gezet.. en zo ging het verder. Beurtelings werd ik gevingerd door F, door de travo, dan weer geneukt door mijn lief, als hij weer even klaar was met pijpen.
Tijdens het pijpen hield de Sir ook steeds mijn been vast en kneep er in hetzelfde ritme in waarop de stralen sperma zijn mond in spoten. Zo wist ik dat hij zijn ultieme beloning kreeg. Wetend hoe heerlijk hij dat vindt, maakte het mij alleen maar nog geiler.
F neukte mij terwijl mijn Sir zijn pijpkunsten op de man naast mij aan het botvieren was. Mijn mond was volledig gevuld met een heerlijke harde travolul.. het commentaar van beide heren zweepte me op, ik voelde me met de minuut sletteriger worden en ohhh wat genoot ik van dat gevoel!
Op zeker moment nam F even een kleine pauze en toen werd ik voortreffelijk gevingerd door de travo. Ik kon niet anders dan hem uiteindelijk te smeken mij te neuken.
Terwijl de travo een condoom ging omdoen, drong mijn lief andermaal met zijn zalige lul mijn drijfnatte kut in. Even mijn gastvrijheid testen, want dat is nou eenmaal onze core business als Humpalotjes. Toen hij zag dat de Travo klaar voor actie was, trok hij zich hoffelijk terug en liet de travo zijn gang gaan. Wat kan die man neuken zeg… Héérlijk!! Hij ging helemaal los. Ik lag te kreunen, moedigde hem aan met de blik in mijn ogen. Twee sletten die elkaar neukten.. zalig!
Ik voelde hem nog harder worden. Hij ging spuiten.. oooh die gedachte alleen al, dat hij zich in mij klaar aan het neuken was.. dat triggert in de meeste gevallen ook mijn orgasme, zo ook nu. Samen kwamen we heftig klaar. Hij trok zich terug, bleef nog even bij de Sir staan, nagenietend. Maar na nog een pijppoging van de pijpkampioen, was het kennelijk genoeg voor hem geweest.
F stelde een pauze voor. We vertrokken naar het pleintje. Een bekertje water gedronken. F wilde even voelen wat het effect van al die geilheid precies op me had. Gewillig spreidde ik mijn dijen en liet hem heerlijk met mijn nog steeds gezwollen klit tussen kletsnatte lipjes spelen. Hij merkte meteen dat ik nog steeds zo geil als boter was. Het duurde niet lang of ik kwam opnieuw heerlijk en heftig klaar.
Sir H was even elders iemand aan het plezieren. Toen hij terugkwam meldde F dat hij me zo wel weer kon neuken, ik was er immers helemaal klaar voor. Vervolgens werd ik om beurten door F en door de Sir H op de bank geneukt. Inmiddels waren we nog de enigen. Er kwam nog wel een heer binnen en die dook steeds andere ruimten in. Ik moest onderhand nodig naar het toilet en dat is jammer genoeg in de winkel. We hadden ook de indruk dat we het leukste wel achter de rug hadden en vonden het daarom een goed moment om huiswaarts te keren om daar de grote finale te beleven.
Na thuiskomst even de innerlijke mens versterkt. Toen opnieuw een filmpje opgezet. Ik mijn slettenoutfit nog maar weer aangetrokken, klaar voor de grote finale.
Als blijk van waardering had F een spiksplinternieuwe vib voor me gekocht. Die werd dus meteen in gebruik genomen. Tot groot genoegen van de heren die toekeken hoe ik heerlijk lag te genieten van mijn nieuwe speeltje. Een camera kwam er ook nog aan te pas, om het geheel vast te leggen. Dat leidde tot het opnieuw oplaaien van de geilheid. Al gauw was mijn lief me aan het neuken, terwijl ik de enorme dikke pik van F aan het pijpen was.
Op een zeker moment nam hij zelf het heft in handen.. het scenario hadden we al eens eerder doorgenomen. F zou op mijn kut spuiten, en dan zou Sir H zijn sperma uit mijn kut likken/of me in zijn geil neuken. (voor de oplettende, verantwoordelijke lezers.. dit doen wij uitsluitend met deze man omdat we weten dat het met hem safe is) Aldus gebeurde.. ik zag aan F dat hij ging spuiten… ik draaide me zodanig dat zijn lading ook inderdaad op mijn kut zou landen.. en wat er niet terecht kwam, veegde ik er met mijn vingers in.
Sir Humpalot beleefde vervolgens zo’n magisch moment waarbij fantasie en werkelijkheid samenvallen en het ook zo voelt als in fantasie.. Hij likte het heerlijk smakende zaad van F uit mijn druipende kut, zodat hij goed de mix van mijn sap en zijn sperma kon proeven.
F vertrok richting Breda en wij deden het allemaal nog dunnetjes over met behulp van de nieuwe tarzan, een geil GGG-filmpje.. Toen ik die dag voor de zoveelste keer klaar kwam, kon ik me meteen naar mijn lief overbuigen om zijn zaad in mijn mond in ontvangst te nemen.
En zo bleef het nog lang onrustig op kasteel Cumalot..
Het moraal van dit verhaal: Er zijn er niet veel voor nodig om een bezoek aan de EC tot een succes te maken.. een paar enthousiaste medestanders maken zoiets tot een feest.
@ onbekende travo: Bedankt lieve geile travoslet voor het maken van het verschil!
@ F, levensgenieter, speelmakker, we gaan door tot in het bejaardenhuis, bedankt voor het feest!
@ Sir H.. maatje, geliefde, minnaar, medeslet. Wat is het toch iedere keer weer een feest met jou. Wat bijzonder, uitzonderlijk. Ik hou van jou!
uit het archief
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten