Opvallend

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Freems
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Opvallend

Bericht door Freems »

Hallo,

De laatste dagen valt het mij op dat er een leuke oproep wordt geplaatst door een stel dat de vrouw hard geneukt wilt worden. Lijkt mij een prima voorstel waar veel onder ons wel zin in hebben, gezien de vele reacties op dit soort berichtjes. Deze oproepen worden gedaan in zowel Arnhem, Amersfoort en Hilversum.

Echter de oproepen worden de laatste weken allemaal op het laatste moment weer ingetrokken met een legitieme reden zoals ziekte en een onverwachte menstruatie. Ik begrijp dat de afzeg-redenen niet altijd te plannen zijn maar zou het niet handiger zijn om een oproep te doen met een datum en tijdstip welke dichter bijzijn bij de datum dat het werkelijk gaat gebeuren. Zodat het niet voor de speciaal gekomen mensen (meest mannen) uitdraait op een teleurstelling ondanks dat in de laatste 3 gevallen er een afmeld berichtje is gestuurd.

Het is maar idee en niet bedoelt om enig stel af te schrikken cq af te zeiken want daar heeft niemand namelijk wat aan.

Het kan natuurlijk ook allemaal een vervelende samenloop van omstandigheden zijn en dus puur toeval dat het laatste paar weken is gebeurd.

Groetjes,
Freems
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Opvallend

Bericht door DonRoberto »

Stout stel kwam in het verleden altijd keurig (en geweldig, heerlijk en fantatstisch geil) de afspraken na.......!! Dat zij een keer niet kan is puur toeval.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten