Geile ervaring op de dinsdagmiddag...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
rut.ger
Contacteer:

Geile ervaring op de dinsdagmiddag...

Bericht door rut.ger »

Ongeveer een uurtje nadat ik binnen was knap er een goed uitziende vrouw binnen. Ze ging alleen op de bank zitten en ik kwam er achter dat ze wel vaker kwamen in de EC. Haar man/vriend kwam enkele minuten later dan ook binnen. Eerst even de ruimtes verkennen en toen hebben ze plaatsgenomen op de achterste rij in de heterocinema.

Nadat ik ze ongeveer een kwartiertje heb bekeken waren ze volgens mij wel opgewarmd... Een voorzichtige hand op haar schouder werd met een bemoedigende blik gewaardeerd. Vervolgens ben ik naast haar gaan zitten en mijn hand ging haar knie en lies verkennen...tussen haar benen voelde het al behoorlijk warm...

Haar hand ging van mijn knie naar mijn kruis...ze vroeg of ik mijn broek uit wilde doen...vervolgens verkende haar hand mijn pik. Heerlijk sensueel werd ik opgegeild, ondertussen was haar lichaam gewillig onder onze (haar man/vriend deed ook mee) handen. Haar kleren bleven aan, vind ik altijd bijzonder geil.

Vervolgens een condoom gepakt en zij heeft mij supergeil gepijpt tot een fantastisch hoogtepunt! Deze mag zeker in de top 10!!

Naderhand nog even gekletst over koetjes en kalfjes en toen al dromend ben ik in de file beland...

Graag een PB als jullie jezelf herkennen...wellicht kunnen we het een keer een vervolg geven.
Lekker kaal
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile ervaring op de dinsdagmiddag...

Bericht door Lekker kaal »

Geil verhaal zeg, zouden ze er nu nog zijn?
chance22
Contacteer:

Bericht door chance22 »

ga ff kijken dan en laat het even weten dan kom ik ook.... :oops:
rut.ger
Contacteer:

Bericht door rut.ger »

Bedankt voor jouw compliment, het was me een waar genoegen ;)

Ik hoop jullie zeker (binnenkort) nog eens tegen te komen! Een PB'tje is misschien handig vooraf.

Ik deel overigens jouw mening over de netheid van de mannen gisteren. Meestal is het direct in een stoet achter het stel aan maar nu was er alle tijd en werden we ook in ons spel niet gestoord, bedankt mannen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten