Hoi Frank en Ella
Gister 24-8-2012 was ik erbij ik was er redelijk vroeg om te zorgen dat ik en kluisje had ik kleede me uit hield me ondebroek en me t-shirt aan, doen het iets over vieren was kwamen ze beneden. Ella kleede zich meteen uit ze hield haar bh aan en der kouzen ook bh was niet meer dan een paar bandjes dus de borsten waren gewoon lekker vrij. En liep naar de darkroom die niet echt meer donker was omdat er meeer licht aan was. Frank lichte uit wat ze wilde niet vingeren en zo wat al bij de uitnodiging vermeld was. en daarna ging ze meteen liggen en ze liep met der handen te zoeken naar een paar pikken en was al snel aan het pijpen ze had mijn lul als tweede gevonden en na dat ze de lul van de andere man over haar lekker halsje klaar kwam boog ze naar me toe en begon mijn lul te pijpen en dat was lekker hoe ze het deed vooral doen ze ook geneukt werd begon ze steeds wilder te pijpen er waren onder tussen ook al meer mensen over der klaar gekomen en ik doen ze met mij stopte met pijpen heb ik condoom ge pakt en ben achter der gaan zitten en ben haar grotje in gegledden om dat ik liever wilde staaan hebben we haar om gedraaid en doen lekke staand haar lekker kutje door geneukt ik heb moeite met klaar komen als het erg druk is dus ben later gestopt. Doordat er wenig mannen erbij gingen zitten ben weer naast haar gaan zitten en ze heeft me weer lekker gepijpt. Ik ben doen weer gaan staan zodat er andere mannen de gelegenheid hadden om zich te latten pijppen en over haar heen te spuiten want dat wilde ze graag en ze werd diverse keren lekker geneukt waar ze erg van genoot ik ben een tijdje later weer naast haar gekroppen en heb me zaad lekker op haar borsten gespotten. Na eeen tijdje was er geen man die haar neukte en lag er als een slet bij dus ze besloten om een sigaaretje te gaan rokken ik heb nog ff met ze staan praten en toen ben ik weg gegaan was en de avond was geslaagt
groetjes genieter
avontuur frankella
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: avontuur frankella
jammer dat er zoon wenig reactie zijn op gister er zijn vast veel mensen geweest en volgens mij heeft iedereen die geestis genotten dus resgeer meer dat vinden frank en ella leuk. en zoals de vraag of ik er volgende keer bij ben van hun ja zekere zal ik er proberen erbij te zijn want je weet sex is dan zeker en ook heel geil ella is top.
groetjes
groetjes
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: avontuur frankella
Ella is de geilste zaadslet die ooit in de cinema is geweest. Heb haar nu twee keer geneukt (ik ben de kortharige blonde neuker) en kunnen ervaren dat zij niet zozeer van neuken houdt, maar van langdurig en keihard in haar zaadkut geramd worden. Tweede keer kwam ze wel 6 keer echt heftig klaar op mijn beukende lul. Zo mooi om haar te neuken en te zien hoe ze heftig aan een lul zuigt en je de zaadstromen uit haar mond ziet lopen terwijl ze een dikke pik in haar mond heeft. Zo'n zaadverslaafde neukslet bestaat er niet nog één in dit land. Volgende keer spuit ik het condoom in haar kut vol en laat ik het zaad uit het condoom in haar mond lopen. Ella is de top. Die recordpoging vindt ze leuk, maar zeker weten als ze daar van 300 neukende mannen het zaad ontvangt, ze de volgende keer naar 600 man verlangt. Super!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten