Foto's Ella 24 augustus

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Phedra
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Foto's Ella 24 augustus

Bericht door Phedra »

Hey Frank en Ella,

Ik ben zeer onder de indruk van jullie verhalen en activiteiten!
Graag wil ik er de volgende keer bij zijn.
Ik heb "veel" te doneren :) zeker als ik van te voren weet wanneer jullie komen, zodat ik kan sparen.

Hoop de volgende datum van jullie te horen.

Tot gauw,

Phedra
hv1958
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door hv1958 »

Ella is de geilste zaadslet die ooit in de cinema is geweest. Heb haar nu twee keer geneukt (ik ben de kortharige blonde neuker) en kunnen ervaren dat zij niet zozeer van neuken houdt, maar van langdurig en keihard in haar zaadkut geramd worden. Tweede keer kwam ze wel 6 keer echt heftig klaar op mijn beukende lul. Zo mooi om haar te neuken en te zien hoe ze heftig aan een lul zuigt en je de zaadstromen uit haar mond ziet lopen terwijl ze een dikke pik in haar mond heeft. Zo'n zaadverslaafde neukslet bestaat er niet nog één in dit land. Volgende keer spuit ik het condoom in haar kut vol en laat ik het zaad uit het condoom in haar mond lopen. Ella is de top. Die recordpoging vindt ze leuk, maar zeker weten als ze daar van 300 neukende mannen het zaad ontvangt, ze de volgende keer naar 600 man verlangt. Super!
Kinkyus
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Met alle respect maar ik krijg toch iedere keer het gevoel "live fast, burn up fast".
De kick gaat steeds extremer worden, maar er is ooit een breekpunt.
atleet_21
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door atleet_21 »

mmm ella tog !!!

jammer dat ik het allemaal weer gemist hebt :evil:
laat me de volgende keer maar weten :oops: :oops:

xxx
here eyecum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door here eyecum »

Mijn ballen zijn leeg met dank aan Ella, het was echt fantastisch. die geile lulroom over heel haar lichaam. Ik denk er met plezier aan terug en kan niet wachten om haar weer eens even goed onder te spuiten.

Dutchlibertine
Contacteer:

Bericht door Dutchlibertine »

Kinkyus schreef:Met alle respect maar ik krijg toch iedere keer het gevoel "live fast, burn up fast".
Tsja, waar eindigt het... Bij een berichtje in het Brabants Dagblad?

Bij een nachtelijke verkeerscontrole op de A59 deed de Bossche politie vannacht een opmerkelijke vondst. In de kofferbak van een personenwagen troffen de dienstdoende agenten een zak met ca. 600 gevulde condooms. Op de vraag naar de inhoud en de herkomst wensten de chauffeur en zijn vrouwelijke medepassagier zich te beroepen op hun zwijgrecht.
Om vast te stellen of er geen sprake was van slim verpakte partydrugs of ingredienten voor een bermbom dan wel andersoortig IED zagen de agenten zich genoodzaakt de hulp in te roepen van deskundigen van de narcotica-brigade en de explosieven-opruimingsdienst. Van beide opties bleek geen sprake, waarop beiden zonder proces-verbaal hun weg konden verbolgen, hoofdschuddend nagestaard door de dienaren van Hermandad.....
Kinkyus
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Dutchlibertine schreef:
Kinkyus schreef:Met alle respect maar ik krijg toch iedere keer het gevoel "live fast, burn up fast".
Tsja, waar eindigt het... Bij een berichtje in het Brabants Dagblad?

Bij een nachtelijke verkeerscontrole op de A59 deed de Bossche politie vannacht een opmerkelijke vondst. In de kofferbak van een personenwagen troffen de dienstdoende agenten een zak met ca. 600 gevulde condooms. Op de vraag naar de inhoud en de herkomst wensten de chauffeur en zijn vrouwelijke medepassagier zich te beroepen op hun zwijgrecht.
Om vast te stellen of er geen sprake was van slim verpakte partydrugs of ingredienten voor een bermbom dan wel andersoortig IED zagen de agenten zich genoodzaakt de hulp in te roepen van deskundigen van de narcotica-brigade en de explosieven-opruimingsdienst. Van beide opties bleek geen sprake, waarop beiden zonder proces-verbaal hun weg konden verbolgen, hoofdschuddend nagestaard door de dienaren van Hermandad.....

Hahahahaha, hoe zou je dat uitgelegd krijgen??
VolleBlonde
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door VolleBlonde »

Ik denk dat ik wel begrijp wat jullie bedoelen kinkyus... Maar eindigt die spreuk niet anders? :?

Vind de risico's die er genomen worden erg groot. Maar ja, ieder zijn eigen keuze.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten