Ik ben zeer onder de indruk van jullie verhalen en activiteiten!
Graag wil ik er de volgende keer bij zijn.
Ik heb "veel" te doneren

Hoop de volgende datum van jullie te horen.
Tot gauw,
Phedra
Tsja, waar eindigt het... Bij een berichtje in het Brabants Dagblad?Kinkyus schreef:Met alle respect maar ik krijg toch iedere keer het gevoel "live fast, burn up fast".
De kick gaat steeds extremer worden, maar er is ooit een breekpunt.
Dutchlibertine schreef:Tsja, waar eindigt het... Bij een berichtje in het Brabants Dagblad?Kinkyus schreef:Met alle respect maar ik krijg toch iedere keer het gevoel "live fast, burn up fast".
Bij een nachtelijke verkeerscontrole op de A59 deed de Bossche politie vannacht een opmerkelijke vondst. In de kofferbak van een personenwagen troffen de dienstdoende agenten een zak met ca. 600 gevulde condooms. Op de vraag naar de inhoud en de herkomst wensten de chauffeur en zijn vrouwelijke medepassagier zich te beroepen op hun zwijgrecht.
Om vast te stellen of er geen sprake was van slim verpakte partydrugs of ingredienten voor een bermbom dan wel andersoortig IED zagen de agenten zich genoodzaakt de hulp in te roepen van deskundigen van de narcotica-brigade en de explosieven-opruimingsdienst. Van beide opties bleek geen sprake, waarop beiden zonder proces-verbaal hun weg konden verbolgen, hoofdschuddend nagestaard door de dienaren van Hermandad.....
Ik denk dat ik wel begrijp wat jullie bedoelen kinkyus... Maar eindigt die spreuk niet anders?Kinkyus schreef:Met alle respect maar ik krijg toch iedere keer het gevoel "live fast, burn up fast".