SEXY RAMONA GANG-BANG ,ORGIE SEXAVOND wo 21 NOV

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
SEXY RAMONA
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

SEXY RAMONA GANG-BANG ,ORGIE SEXAVOND wo 21 NOV

Bericht door SEXY RAMONA »

JA JA a.s WOENSDAG {21 nov} BEN IK ER WEER VOOR AL JULLIE SPANNENDE , GEILE IDEEEN EN FANTASIEEN.....
alles wat thuis niet kan , mag of gewoon niet lukt .kan je woensdag middag of avond met mij proberen ....hihi
s'middag ben ik in Amersfoort van 12.00 uur t0t 16.00 uur
en s'avonds ben ik in Hilversum van 19.00 uur tot 22.00 uur

ik wil er wel zelf ook lol in hebben dus jullie moeten ook jullie best doen , ik heb er eigenlijk nu al erg veel zin in .
als jullie , jullie wensen of ideeen nu tegen mij zeggen , dan vertel ik mijn geile wens tegen jullie
in de hoop natuurlijk dat hij voor de eerste keer uit komt ..................... eindelijk
xxxxxxxxxxxxxxxxjes
RAMONA
Laatst gewijzigd door SEXY RAMONA op 18 nov 2012 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
genieter
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SEXY RAMONA GANG-BANG ,ORGIE SEXMIDDAG wo 21 NOV

Bericht door genieter »

Hoi Ramona
Ik vind het en goede keuze van je om Hilversum weer aan te doen. Ik ga zeker proberen om er een keer bij te zijn want je staat al heel lang op me verlang lijstje. Ik heb je al een keer gezien tijdje geleden was op de opening van Hilversum. Maar toen kwam je niet in actie maar ik vind je een erg lekker en spontane vrouw merkte ik toen. En wil van af die tijd al een keer van je genieten maar omdat ik nogal drukke agenda heb kon ik dat nog niet waar maken. En hu blijkt dat ik zover het er nu uitziet het wel gaat geen afspraken en hoop dat er nu niks tussen komt ik spaar me zaad vast op en dan mag jij dat hebben lekker met condoom in je klaar komen en daarna over je lekkere borsten klaar komen lijkt me super en doe je ook ook aan pzc of doe je dat met volgens maakt het bij jou niet uit je weet vast wel wat een man lekker vind. Het lijkt me leuk om je in de sling of stoel te pakken kan dat lijkt me leuk. Ramona ik zie je dan en kusjes alvast en woensdag krijg je die zeker op spannende plekjes alz dat mag.
sxjunkie
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: SEXY RAMONA GANG-BANG ,ORGIE SEXAVOND wo 21 NOV

Bericht door sxjunkie »

Lieve Ramona,

Mijn fantasie? Dat ik een week opspaar (ouch, moeilijk!) en dan naar je gangbang ga. Dat ik daar kei- en keihard word, dat je me pijpt (maar ik kom niet klaar), dat ik je in alle standjes neuk (maar ik kom niet klaar), dat ik je lekker lik, dat ik nog harder word, zo hard dat ik bij wijze van spreken met mijn pik een paal in bevroren grond zou kunnen slaan, dat ik je weer neuk (maar ik kom nog niet klaar), dat ik je mag vingeren, dat jij mij eindelijk leert hoe ik een vrouw kan laten spuiten, dat jij mijn gezicht helemaal onderspuit met dat warme vocht tot ik druipend zeik- en zeiknat ben, dat ik je nog een keer neuk (maar ik kom nog niet klaar), dat ik nog harder en dikker word, en dat jij dan het glijmiddel tevoorschijn haalt en mijn pik behandelt met je handen zoals alleen jij dat kan, en dat ik dan, na bijna drie uur, eindelijk klaar kom, en ik spuit en ik spuit, een volle minuut lang, dikke klodders sperma overal, op je borsten, op je gezicht, in je hals, in je nek, in je haar (sorry), op je neus, maar ik zal je ogen sparen. En dan een kusje.

En, wat is jouw fantasie?
Baitcruiser
Contacteer:

Bericht door Baitcruiser »

Lieve Ramona,

Mijn fantasie? Dat ik een week opspaar (ouch, moeilijk!) en dan naar je gangbang ga. Dat ik daar kei- en keihard word, dat je me pijpt (maar ik kom niet klaar), dat ik je in alle standjes neuk (maar ik kom niet klaar), dat ik je lekker lik, dat ik nog harder word, zo hard dat ik bij wijze van spreken met mijn pik een paal in bevroren grond zou kunnen slaan, dat ik je weer neuk (maar ik kom nog niet klaar), dat ik je mag vingeren, dat jij mij eindelijk leert hoe ik een vrouw kan laten spuiten, dat jij mijn gezicht helemaal onderspuit met dat warme vocht tot ik druipend zeik- en zeiknat ben, dat ik je nog een keer neuk (maar ik kom nog niet klaar), dat ik nog harder en dikker word, en dat jij dan het glijmiddel tevoorschijn haalt en mijn pik behandelt met je handen zoals alleen jij dat kan, en dat ik dan, na bijna drie uur, eindelijk klaar kom, en ik spuit en ik spuit, een volle minuut lang, dikke klodders sperma overal, op je borsten, op je gezicht, in je hals, in je nek, in je haar (sorry), op je neus, maar ik zal je ogen sparen. En dan een kusje.

En, wat is jouw fantasie?

Zullen de andere gasten wel leuk vinden het is geen prive party waar je alle tijd voor jezelf heb
Gelukkig is dit maar een fantasie hoop ik en hebben wij ook nog wel wat tijd om van Ramona te genieten of ben je echt zo een Remy figuur van alleen op de wereld
sxjunkie
Contacteer:

Bericht door sxjunkie »

Baitcruiser schreef: Zullen de andere gasten wel leuk vinden het is geen prive party waar je alle tijd voor jezelf heb
Gelukkig is dit maar een fantasie hoop ik en hebben wij ook nog wel wat tijd om van Ramona te genieten of ben je echt zo een Remy figuur van alleen op de wereld
Relax, 't is maar een fantasie. Ramona zorgt er altijd voor dat iedereen aan de beurt komt.
HHenrYY
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door HHenrYY »

Hey Ramona...

Baal dat ik het niet ga redden met mijn werk...
Veel plezier...

-xxx- Henry
sletpaul
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door sletpaul »

Hoi Ramona,

Ik zag dat mijn berichtje op het forum van ec amersfoort, helemaal niet goed is overgekomen. Nu kan ik ook niet smiddags maar savond kom ik graag bij je in Hilversum. Ik zou het super geil vinden als ik me mag aftrekken op je terwijl je op je knieen voor me zit en me vragend met open mond aankijkt. Jij die rustig op je beurt wacht om onder gespoten te worden, om mij te plezieren doet mijn paal nu al steigeren....... Is het mogelijk om dit morgenavond te doen...En mag ik dan in je gezicht spuiten of toch liever over je borsten......

Ik hoop graag van je te horen...

x sletpaul
lekker stel
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door lekker stel »

Weet nog niet of we ook s avonds komen hoor
Hoop het wel , ligt aan de oppas