Zoek advies van travestieten

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Eric-Gay
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Zoek advies van travestieten

Bericht door Eric-Gay »

Beste Dames ik heb er een par mogen ontmoeten afgelopen travo dag in Hilversum. Ik ben toen wel een beetje gaan nadenken of ik het ook leuk zo vinden om als travestiet te zijn. en misschien wel kan ik wat do en dont's advies krijgen voor het kleden en wat als ik zelf een erectie krijg enz enz.

groet Eric-gay
Nova TV 44
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Zoek advies van travestieten

Bericht door Nova TV 44 »

Hi Eric,

Over één ding hoef je je nooit zorgen te maken: een erectie wordt nooooit erg gevonden in de EC, in tegendeel! En wat je er ermee doet, dat is helemaal aan jou :P In female mode heb ik er geen behoefte aan dat iemand er aan zit, maar dat geldt niet voor iedereen.

Over kleding kan ik je niet zoveel tips geven, maar in de EC kan veel. Ik hou zelf van een casual look, met (zeker als ik naar de EC ga) een sensueel kantje. Dus een mooie rok met een leuk truitje, pumps of laarsjes. Aangezien ik niet overal helemaal glad ben geschoren draag ik standaard kousen.
Over rokjes trouwens wel een tip: mannen hebben in verhouding smallere heupen, kies daarom een A-lijn of ballonrokje, dat staat vrouwelijker. En topjes met een V-hals maken je schouders breed.
Mocht je echt all the way willen gaan, dus met make up: doe niet teveel zwarte eyeliner of donkere eyeshadow, daarmee maak je je gezichtslijnen harder. Een goede foundation covered je baardschaduw enigzins, maar nog beter is om eerst beard cover van bijv. ben nye aan te brengen. Foundation of beard cover is trouwens wel veel werk met aanbrengen en verwijderen, dus als ik niet zoveel tijd heb laat ik het achterwege. Aan de andere kant is het wel ook leuk om te doen - vind ik. Je kunt ook kiezen voor een makkelijke oplossing als BB of CC cream, bij elke drogist of parfumerie te krijgen.

Succes!
Eric-Gay
Contacteer:

Bericht door Eric-Gay »

bedankt er leuk je advies kan er zeker wat mee!!

Groetjes
Eric-Gay
Contacteer:

Bericht door Eric-Gay »

ps is een truitje met v hals die de schouders breder maken dan juist af te raden??? mijn schouders zijn niet zo breed??
Liza.TVgirl
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Contacteer:

Bericht door Liza.TVgirl »

is niet afteraden. maar je kan ook kijken voor mooie watervalhals.
suc6 Liza
Eric-Gay schreef:ps is een truitje met v hals die de schouders breder maken dan juist af te raden??? mijn schouders zijn niet zo breed??
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
Eric-Gay
Contacteer:

Bericht door Eric-Gay »

Dank je Liza

Als je meer tips hebt hoor ik het graag ..... vind soms eng om het te gaan doen, en dan weer een moment dat ik niet kan wachten.

moet alles nog kopen maar wil niet te duur uit zijn
wil mijn naam laten afhangen van de pruik die zijn het duurst.

gr Eric-gay
Nova TV 44
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Nova TV 44 »

Hi Eric, luister maar naar Lisa, ze heeft smaak! Waterval halsen zijn erg leuk vind ik.

Ja pruiken zijn duur, maar schoenen ook. Kun je al goed lopen op hoge hakken? Zo niet, oefen eerst veel voor je er op uit gaat! Ik weet nog dat een van de eerste keren dat ik en femme op straat ging, ik op 10cm hakken ging. Thuis had ik al wat geoefend, dus ik dacht dat het me wel ging lukken ... Wat een vergissing! Ik was niet gewend aan hakken die bleven steken tussen de straatstenen, en 500 meter is veel verder dan 10 keer in je huis op en neer lopen, dus ik ging al snel wankelen hihi.
Nu vind ik een pump met 7 cm meer dan hoog genoeg, en wat bredere hakken lopen veel comfortabeler. En zijn nog steeds sexy.

Nogmaals succes en laat je weten hoe het is gegaan?

Nova
andrea
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 66
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door andrea »

Hallo Eric. Als je goedkopere merkkleding wil, moet je eens kijken bij het ruilrek van Mariposa in Amsterdam. Dit is mooie kleding en niet duur. Mariposa is een winkel voor travestieten en geeft heel graag adviezen, omtrent kleding, pruiken en make-up aan haar klanten. Je voelt je daar echt vrouw. Ook is er elke laatste zaterdag van de maand een leuke avond voor travestieten. Verder wens ik je veel plezier en succes met het ontdekken van de travestiewereld.
Eric-Gay
Contacteer:

Bericht door Eric-Gay »

heel fin en bedankt maar ik begrijp jij bent dagelijks als vrouw?? in iderdeval ook buiten ik niet en dat wil ik ook niet. mijn relatie ziet me aan komen hahaha
Liza.TVgirl
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Contacteer:

Bericht door Liza.TVgirl »

thanks voor compliment Nova TV.
diepe vhals maakt/geeft optisch langer . dit gezegd voor Eric.
Nova TV 44 schreef:Hi Eric, luister maar naar Lisa, ze heeft smaak! Waterval halsen zijn erg leuk vind ik.

Ja pruiken zijn duur, maar schoenen ook. Kun je al goed lopen op hoge hakken? Zo niet, oefen eerst veel voor je er op uit gaat! Ik weet nog dat een van de eerste keren dat ik en femme op straat ging, ik op 10cm hakken ging. Thuis had ik al wat geoefend, dus ik dacht dat het me wel ging lukken ... Wat een vergissing! Ik was niet gewend aan hakken die bleven steken tussen de straatstenen, en 500 meter is veel verder dan 10 keer in je huis op en neer lopen, dus ik ging al snel wankelen hihi.
Nu vind ik een pump met 7 cm meer dan hoog genoeg, en wat bredere hakken lopen veel comfortabeler. En zijn nog steeds sexy.

Nogmaals succes en laat je weten hoe het is gegaan?

Nova
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten