Morgen kom ik lekker naar de jongeren dag. Sommige kennen mij al wel, sommige niet want ik kom meestal in arnhem.
Ik ben er van half 1 tot 4 uur.
Voor degene die mij nog niet kennen:
Ik ben Lotte, 21 jaar. 178 cm lang en zo'n 100 kilo. Bh maatje 85 DD en super geil.
Voor degene die komen:
Zorg dat je goed Geschoren bent!!!! Mensen die schaamhaar hebben en wat willen stuur ik weg!
Zorg dat je schoon en verzorgt bent.
Alleen stijve pikken aanbieden, hou er absoluut niet van om aan een slap ding te zuigen die niet hard te krijgen is.
Kijkers moeten ruimte maken voor de doeners.
Als ik je niet pijp en telkens oversla, heeft dat een reden en hoef ik je er gewoon niet bij te hebben.
De oude mannen in witte slip en hemd mogen van mij ook wegblijven. Ik ga tot max 45 jaar!
Zelf voor condooms zorgen!
Voor de rest, als ik gebeft wordt vindt ik het lekker, maar geneukt worden vindt ik lekkerder. Laat neukers dus voor.
Wat doe ik wel en wat niet?
Ik pijp zonder condoom maar met condoom als je dat fijner vindt mag ook.
Ik slik wel maar hoef geen sperma in mijn gezicht.
Vaginaal mag alles, anaal mag niks! Ook geen vinger en ook niet rimmen.
Zoenen doe ik alleen met leeftijdsgenoten en mensen die het weten. Ook geen kusje dus.
Ik bijt van me af en stuur gerust mensen weg, schrik hier niet van want ik ben ook best wel lief..
Laten jullie het even weten als jullie gezellig komen? Ik hoop op druk!
Heelijk, een dame met goed houvast dus! ik kom zeker en zoals ik lees is er op jou borsten genoeg plaatst om lekker op klaar te komen . Ik zorg dat ik geschoren en met een volle zak die kant uit kom .
Dit is de 1ste keer dat ik een sekscinema bezoek. Is het altijd zo''n gezellige boel? Er is een heerlijke volle meid en een stel dat met elkaar bezig is. Ik hoop dat mijn zenuwen het niet laten afweten en dat ik lekker mee kan doen.
Vast gezellig geweest, ik was er even na 15:30 en toen was ze zich alweer aan het aankleden. Het stel was ook weg, maar er zitten nog wel een hoop naakte jongens met stijve pikken.
Wat een fijne middag was dat!
Bedankt lekker BBW sletje!! Wat kon jij lekker pijpen en wat zag je er lekker uit.
Ik was die blonde jongeman van 40 ik had met de tweede keer wat moeite maar ben als een van de eerste die je lekker neukte en een van de laatste die me lekker klaar pijpte.
Zo kon m'n weekend niet meer stuk.