Hallo ik ben een keer zuthpen geweest en een keer hilversum.
Ik zag alleen maar mannen die een beetje rondliepen en als ze wouden zuigen hadden ze een kleine piemel.In hilversum ook een of andere rare buitenlander die je eerst pijpt gloryhole en daarna zonder dat je het doorhebt je pik probeert in zijn kont te stoppen zonder condoom... Waar zijn de echte mannen de mannen met rockharde grote pikken die ook nog eens iets durven te zeggen. Of een vrouw waarvan de geilheid vanaf stroomt. Mag ook ts of crossdresser. Ik ben nu 2 keer onverwachts er naar toe gekomen. Beide keren vielen echt heel hard tegen. Jammer want ik wil zoveel uitproberen maar de juiste personen zijn er elke keer niet..
Is travo dag misschien iets waar ik geil van word?
Helppp.
Zoekt echte uitdaging
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
- driekeerpotent
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Zoekt echte uitdaging
ik ben niet jouw leeftijd maar wel een grote dikke pik maar doe alles safe, ook pijpen en gepijpt worden.
misschien interesse?
misschien interesse?
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
- Liza.TVgirl
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Transseksueel
- Contacteer:
hi, daar is maar op 1 manier achter te komen, of je op travodag wel geil word.
door 'n keer te gaan en de geilzelligheid te ervaren. suc6 Liza
door 'n keer te gaan en de geilzelligheid te ervaren. suc6 Liza
Bizoektuitdaging schreef:Hallo ik ben een keer zuthpen geweest en een keer hilversum.
Ik zag alleen maar mannen die een beetje rondliepen en als ze wouden zuigen hadden ze een kleine piemel.In hilversum ook een of andere rare buitenlander die je eerst pijpt gloryhole en daarna zonder dat je het doorhebt je pik probeert in zijn kont te stoppen zonder condoom... Waar zijn de echte mannen de mannen met rockharde grote pikken die ook nog eens iets durven te zeggen. Of een vrouw waarvan de geilheid vanaf stroomt. Mag ook ts of crossdresser. Ik ben nu 2 keer onverwachts er naar toe gekomen. Beide keren vielen echt heel hard tegen. Jammer want ik wil zoveel uitproberen maar de juiste personen zijn er elke keer niet..
Is travo dag misschien iets waar ik geil van word?
Helppp.
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.
*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Goh "Bizoekuitdaging",
Dat is vervelend en pech hebben voor je, dat het tegenviel. Maar aan de andere kant, zoals je schreef, je ben twee keer onverwachts gegaan. Dan kan het allemaal 100% tegenvallen maar ook wel 100% meevallen. Voor jou dus een kwestie van twee keer 'pech' hebben. In principe is iedereen welkom, dus....
En ook weet je nooit helemaal (vaak ook helemaal niet) met wie je eventueel 'bezig' bent in al je geilheid, zoals jij ook hebt ervaren. Wees dus altijd voorzichtig. Want je kan ook personen treffen die Russische Roulette spelen en erop kicken om warm zaad geïnjecteerd krijgen. Dus bare geneukt willen worden. Wie het ook is, hoe link het ook is, het maakt ze kennelijk niet uit wat de gevolgen kunnen zijn. Zoals jij ook mocht ervaren. Onomwonden gezegd: "het kan ze echt geen reet schelen"!
Wat Liza je al adviseerde, daar sluit ik me bij aan: kijk gewoon bij de aankondigingen op welke dagen 'specials' georganiseerd worden. Dan heb je meer kans, dat je met je neus in de boter valt (roomboter!!).
Groetjes,
IreneTV
Dat is vervelend en pech hebben voor je, dat het tegenviel. Maar aan de andere kant, zoals je schreef, je ben twee keer onverwachts gegaan. Dan kan het allemaal 100% tegenvallen maar ook wel 100% meevallen. Voor jou dus een kwestie van twee keer 'pech' hebben. In principe is iedereen welkom, dus....
En ook weet je nooit helemaal (vaak ook helemaal niet) met wie je eventueel 'bezig' bent in al je geilheid, zoals jij ook hebt ervaren. Wees dus altijd voorzichtig. Want je kan ook personen treffen die Russische Roulette spelen en erop kicken om warm zaad geïnjecteerd krijgen. Dus bare geneukt willen worden. Wie het ook is, hoe link het ook is, het maakt ze kennelijk niet uit wat de gevolgen kunnen zijn. Zoals jij ook mocht ervaren. Onomwonden gezegd: "het kan ze echt geen reet schelen"!
Wat Liza je al adviseerde, daar sluit ik me bij aan: kijk gewoon bij de aankondigingen op welke dagen 'specials' georganiseerd worden. Dan heb je meer kans, dat je met je neus in de boter valt (roomboter!!).
Groetjes,
IreneTV
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten