weddenschap
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
weddenschap
het lijkt me leuk om een spel als "meer /minder" te spelen in EC Hilversum met natuurlijk een hoofdprijs. ik denk aan een weddenschap om een x aantal kerels te pijpen en hun zaad in de mond op te vangen en door te slikken. Ik wil inzetten op 10 kerels. Wie doet ermee of biedt er overheen? Laten we een datum af spreken om dit te gaan doen.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 64
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: weddenschap
Er waren op Bisexclub Gooi waar ik deze advertentie had overgenomen erg veel reactie. Zag ook jou bericht. Er zijn plannen om iets anders te doen. Iemand die gepijpt wil worden vastbinden geheel naakt aan adsreas kruis of gynekologenstoel en dat terwijl hij niks kan doen hem te pijpen tot hij klaarkomt wil de meest juiste pijp techniek heeft haalt dus de meeste mannen die hun sperma geven uiteraard zijn er ook mannen bij die minder goed kunnen pijpen of die langdurig hun ejaculatie geestelijk kunnen uitstellen Maar een normaal kunnen mannen zeker als ze gebonden zijn en ierdeen toe kijkt ook slecht korte tijd volhouden kunnen we zoiets gaan plannen ? liefhebbers dus gevraagd voor te pijpen en gepijpt te worden... Als doel wat steld niet haalt binnen de aggesproken tijd wordt zelf slachtoffer en moet dus jou sperma prijs geven ... idee? Eric ik wil graag ook aan leden voor leggen kijk hier: http://bisexclub-gooi.clubs.nl/
Re: weddenschap
Lekker gezond heren: ooit van HIV gehoord?
Prosit!
Prosit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten