Ik ben er savonds tot sluitingtijd. Wie komen er nog meer?
Ik ben er dan ook bij voor een zeer spannende geile ondeugende avontuur!lekkersletje schreef:5 februari is de jongeren dag weer. En dit keer ben ik er weer een keertje bij!![]()
Zolang je je camera maar thuis laat, deze zijn niet toegestaan in de ecFotograaf schreef:Hoi Lekkersletje,
Weet je al vanaf hoelaat je er ongeveer bent? Is dat al begin van de middag of pas eind van de middag? Hoe laat?
Hoop je daar dan aan te treffen, ik ben er vanaf 14.00 uur.
Ik kan niet wachten om je eens te ontmoeten lekkersletje xlekkersletje schreef:Zolang je je camera maar thuis laat, deze zijn niet toegestaan in de ecFotograaf schreef:Hoi Lekkersletje,
Weet je al vanaf hoelaat je er ongeveer bent? Is dat al begin van de middag of pas eind van de middag? Hoe laat?
Hoop je daar dan aan te treffen, ik ben er vanaf 14.00 uur.![]()
Ik ben er echt pas begin van de avond, zoals het ook in mijn bericht staat. Ook kom ik op de jongerendag voor de jongeren, maar je bent van harte welkom (zonder camera) op een andere keer dat ik er ben.
Ik zal dus ook pas wat met ouderen doen als er echt geen jongeren aanwezig zijn.
Wat is de sluitingstijd? Lijkt me tof om keertje langs tekomen in hilv!lekkersletje schreef:5 februari is de jongeren dag weer. En dit keer ben ik er weer een keertje bij!![]()
ik durf te wedden dat ze TOT tien uur bedoeltlekkersletje schreef:Sorry, zie het bericht nu pas!
Om 10 uur sluit het dus ik ben er rond 10 uur.