eerste ervaring

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
davidinho2
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

eerste ervaring

Bericht door davidinho2 »

Vandaag was mijn eerste keer in de EC als jongen van 22. Ik vond het heel spannend voordat ik de stap durfde te zetten om het toch een keer te doen. Ik stapte naar binnen en vroeg in de shop aan de vrouw ik kom voor de cinema voor de eerste keer. Heel behulpzaam hielp ze me verder en vertelde hoe het een beetje in zijn werk ging.
Rustig liep ik naar beneden en binnen werd ik meteen geholpen waar ik mij kon omkleden en waar de kluisjes waren. Dit voelde meteen al heel fijn. Ik kleedde mij rustig uit en werd al een beetje bekeken. Ik wilde even wennen dus ging rustig even op de bank zitten en keek een beetje rond. Speelde een beetje met mezelf en al gauw begon ik mij op me gemak te voelen. Ik liep een rondje en kwam aan bij de kamer waar een mooie vrouw lekker werd geneukt door een paar mannen. De rest stond er lekker omheen te kijken en te genieten. Ik ging erbij staan en genoot lekker mee. Omdat het mijn eerste keer was wist ik niet precies wat wel en niet mag dus bleef op een klein afstandje lekker met mezelf spelen. Ze werd hard geneukt en kreunde ontiegelijk lekker.
Na een tijdje lekker spelen ging ik even naar de gay room waar een lekker filmpje aan stond en aan aantal mannen zichzelf en elkaar stonden te verwennen. Ik ging er rustig bijstaan en verwende mezelf een beetje. Toen op een gegeven moment er voor het eerst in me leven een man aan mijn kont begon te zitten merkte ik dat ik dit meteen heel fijn vind. Een andere man pakte mijn lul lekker vast en begon er zachtjes aan te trekken terwijl de andere man rustig mij begon te likken en strelen. Vervolgens ging de man lekker naar beneden en begon zo ontzettend lekker aan mijn lul te zuigen en voor ik het wist stonden er 3 mannen om me heen en zaten ze aan me. De een likte me kontje, de ander pijpte me heerlijk en nog eentje speelde zachtjes met mijn tepels. Het was echt genieten. Vervolgens verluisterde eentje in me oor. Kom mee naar het bed dan ga ik je kontje lekker likken. Ik ging op mijn knieeen zitten en hij likte me zo lekker. Later draaide ik me om en begon hij me weer te pijpen. Hij ging hard en diep op en neer echt heerlijk. Er stonden alweer 4 mannen omheen lekker met zichzelf en elkaar te spelen. Het was zo geil om eens lekker bekeken te worden. Hij pijpte me heel diep en stak zijn vinger dit in mijn heerlijke kontje terwijl ik een andere man die eromheen stond lekker aan het aftrekken was. Hij trok me heerlijk af en ik kwam heerlijk klaar in zijn mond en iedereen genoot ervan.
Mijn eerste ervaring in de EC was een groot succes en ik ben zeker van plan vaker te komen want ik het echt genoten. Heel erg bedankt allemaal. (reacties worden op prijs gesteld)
robinr
Geaardheid: homo
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: eerste ervaring

Bericht door robinr »

David ( denk ik als ik je profielnaam lees), ik weet denk ik, wie je bent na die ervaring van vanmiddag. Je profiel zegt dat je op zoek bent naar een vrouw maar ik denk dat de heren je lekker verwend hebben. Ben jij degene tegen wie ik zei: je moet dus vaker komen op donderdag :) ?
Het was duidelijk te zien en te horen dat je aan het genieten was. En zien dat jij geniet betekent voor anderen ook weer genieten. Ik vond het een fijne ervaring te zien hoe lekker jij alles vond. Drempelvrees is weg denk ik zo he?

Ik hoop je spoedig weer te zien.
gr
Robin
Eroticcinema H'sum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste DAVIDHO2

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand MEI

Jouw verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand MEI en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in HET FILIAAL HILVERSUM je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
davidinho2
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door davidinho2 »

Wat leuk, ik kom deze snel ophalen!
Klaarkomexpert
Geaardheid: bi
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Klaarkomexpert »

Wat een heerlijk geil verslag! Klinkt inderdaad als een super lekkere eerste ervaring!
Terechte winnaar dus!

Hoop je snel te ontmoeten in de EC!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten